چهارشنبه 2 خرداد 1403

خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد

از طریق منابع امدادی مددجویان جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش 931 میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام‌های مورد نظر را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری از ایجاد فرصت شغلی برای بیش از هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در منطقه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بریمانی، رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری از ایجاد فرصت شغلی برای هزار و 46 نفر از مددجویان تحت حمایت منطقه دو ساری افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مورد توجه این اداره قراردارد و می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است و با توجه به این رویکرد در طول سال گذشته 658 نفر بابت دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.

وی افزود: از اعتبارات بند ب تبصره 16، 795 نفر با مبلغ 73 میلیارد تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون 658 نفر با مبلغ 60 میلیارد تومان دریافتی داشتند.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ساری بیان کرد: به منظور ارتقای سطح آگاهی علمی و مهارتهای فنی و حرفه‌ای مددجویان، آموزش‌های مختلف در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی مشاغل و همچنین مهارت آموزی به 500 نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت الاسلام بریمانی گفت: طبق قانون تبصره 18 سال 1401، 21 نفر با مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که 13 نفر با مبلغ 3 میلیارد و 240 میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری گفت: از طریق منابع امدادی نیز 23 نفر جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش 931 میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام‌های مورد نظر را دریافت کردند.

هم اکنون دیگران می خوانند 10 اردیبهشت 1402 - 09:07

بیشتر بخوانید

خبر خوب برای مددجویان کمیته امداد 2