پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

خبر خوش برای تامین ارز بازرگانی / قیمت دلار و یورو حواله‌ای امروز 26 فروردین ماه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر خوش برای تامین ارز بازرگانی / قیمت دلار و یورو حواله‌ای امروز 26 فروردین ماه

اقتصادنیوز: رئیس هیات مدیره صرافی ملی ایران با اشاره به میزان تامین ارز حواله‌ای از سوی صرافی ملی گفت: تامین ارز بازرگانی توسط صرافی ملی، به هر میزانی که باشد قابل تامین است و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن صهبا گفت: امروز ارز حواله‌ای (بازرگانی) در صرافی ملی ایران، با مبلغ 40 هزار و 967 تومان و نرخ یورو مبلغ 44 هزار و 458 تومان به فروش رسید.

صهبا افزود: این نرخ ارز برای واردات کالاهای بازرگانی تامین می‌شود و بانک‌های ملی می‌توانند درخواست ارز بارزگانی را به صرافی ملی ارسال کرده و عملیات انتقال وجوه و تامین ارز بازرگانی توسط صرافی ملی، به هر میزانی که باشد قابل تامین است و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خبر مرتبط قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز یکشنبه 26 فروردین 1403

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، ادامه داد: صرافی ملی ایران، سال گذشته نزدیک به دو میلیارد یورو ارز بازرگانی تامین کرد که شامل 6816 حواله بود و در سال جاری با توجه به تعطیلات نوروز و ماه رمضان، تعداد حواله‌ها تا امروز حدود 170 حواله و حدود 150 هزار یورو تامین ارز بازرگانی تامین شده است. همچنین، امروز نیز حدود 35 حواله بازرگانی تامین ارزی شد.

رئیس هیات مدیره صرافی ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد: در زمینه تامین ارز از سوی بانک مرکزی و همچنین صادرکنندگان کالا که متعهد تامین ارزی هستند، هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر میزان ارز که در پیشخوان بانک‌ها لازم باشد تامین می‌شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
خبر خوش برای تامین ارز بازرگانی / قیمت دلار و یورو حواله‌ای امروز 26 فروردین ماه 2