دوشنبه 2 مهر 1403

خبر خوش برای دوست‌داران سریال «بازی مرکب» | زمان پخش سری‌جدید اعلام شد + عکس

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
خبر خوش برای دوست‌داران سریال «بازی مرکب» | زمان پخش سری‌جدید اعلام شد + عکس

پوستر فصل دوم سریال بازی مرکب منتشر شد.

از پوستر و زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب رونمایی شد. اولین پوستر فصل دوم سریال پرمخاطب بازی مرکب منتشر شد. تاریخ پخش 26 دسامبر اعلام شده است.

فصل اول سریال بازی مرکب که توسط نتفلیکس تهیه و پخش شد، به دلیل داستان و ساختار صریحش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی هم ترند شد.مجموعه تلویزیونی بازی مرکب: چالش Squid Game: The Challenge این‌بار به صورت رقابتی و رئالیتی شو، بر اساس سریال درام محبوبی از کره جنوبی با عنوان «بازی مرکب» تولید شده است. این مجموعه ده قسمتی به صورت مشترک توسط کمپانی‌های مستقل تولید برنامه‌های تلویزیونی «استودیو لَمبِرت» و «دِ گاردِن» ساخته شده و بخش فیزیکی کار در کمپانی اول انجام شده است. «بازی مرکب: چالش» از 22 نوامبر 2023 (اول آذر 1402) به صورت بین‌المللی در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

456 بازیکن / شرکت‌کننده واقعی، وارد بازی خواهند شد تا برای کسب جایزه‌ای به ارزش 4 میلیون و 560 هزار دلار رقابت کنند که بی‌شک زندگی‌شان را برای همیشه تغییر خواهد داد. آن‌ها در بازی‌هایی با هم رقابت خواهند کرد که با الهام از سریال «بازی مرکب» طراحی شده‌اند و البته که بخش‌های غافلگیرکننده تازه‌ای هم به آن اضافه شده است. در این میان، استراتژی‌ها و اتحادها و شخصیت این بازیکنان محک زده می‌شود و آن‌ها در رقابت با هم یکی پس از دیگری «حذف» می‌شوند.

تولید سریال بازی مرکب: چالش از کجا شروع شد؟

در ماه ژوئن 2022 اعلام شد که نتفلیکس قصد تولید این سریال را دارد و همه چیز با انتشار ویدیویی در یوتیوب برای جذب شرکت‌کننده‌های مختلف از سراسر جهان آغاز شد. تنها شرط پذیرش هم این بود که شرکت‌کننده‌ها / بازیکنان باید بتوانند انگلیسی صحبت کنند. نتفلیکس آخرین فراخوان را هم در ماه سپتامبر 2022 منتشر کرد. این مجموعه که 456 بازیکن در فصل اول آن حضور دارند، به رکورد بیش‌ترین تعداد شرکت‌کننده در تاریخ رئالیتی تی‌وی دست پیدا کرد.

فیلمبرداری از ماه ژانویه 2023 در انگلیس و استودیوهای کاردینگتن در بِدفورد و شش سالن ضدصدای غول‌پیکر در بارکینگ لندن شروع شد. در زمان تولید این مجموعه تلویزیونی، گزارش‌هایی از حضور آمبولانس‌ها در مکان‌های فیلمبرداری منتشر شدند که به دلیل آسیب‌های جدی به شرکت‌کننده‌ها به مکان ضبط قسمت‌های مختلف اعزام شده بودند. نتفلیکس شدت و دقت این گزارش‌ها را زیر سوال برد و اعلام کرد که جراحت‌های به وجود آمده چندان جدی نبودند و همه چیز تحت کنترل آن‌هاست چون به سلامت و ایمنی شرکت‌کننده‌ها و عوامل تولید اهمیت می‌دهند. جالب این‌که آمبولانس‌های محلی هم گفتند که اصلا به چنین استودیوهایی اعزام نشده‌اند. آژانس بهداشت و ایمنی انگلیس پس از انتشار برخی شکایت‌ها در محل تولید این مجموعه حاضر شد ولی با موردی مواجه نشد که خلاف قواعد و قانون باشد.

خبر خوش برای دوست‌داران سریال «بازی مرکب» | زمان پخش سری‌جدید اعلام شد + عکس 2
خبر خوش برای دوست‌داران سریال «بازی مرکب» | زمان پخش سری‌جدید اعلام شد + عکس 3
خبر خوش برای دوست‌داران سریال «بازی مرکب» | زمان پخش سری‌جدید اعلام شد + عکس 4