یک‌شنبه 15 مهر 1403

خبر فوری از سرمربی جدید استقلال

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر فوری از سرمربی جدید استقلال

تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شد.

استقلال که فصل گذشته را با حواشی و مشکلات بسیاری به پایان رساند، در تلاش برای جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و انتخاب سرمربی جدید برای این تیم است. بر اساس اخبار منتشرشده، تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شده است. نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم، از مهم‌ترین خبرهای این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران است. با منتفی شدن حضور ریکاردو ساپیتو و جواد نکونام در استقلال، بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال بار دیگر خبرساز شده است و هواداران و بازیکنان استقلال منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: خبر داغ از سرمربی جدید استقلال و بمب نقل و انتقالات استقلالی‌ها

استقلال با «آلن هورفات» کروات به توافق دست پیدا کرده است. سرمربی فصل جدید استقلال مشخص شد.

مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. هورفات کروات با استقلال برای یک فصل به توافقات اولیه دست پیدا کرده و قرار است که هفته آینده رسما با این تیم قرارداد امضا کند.

استقلال با سرمربی کروات توافق کرد

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که استقلال با سرمربی کروات سابق الباطن عربستان به توافق یک ساله دست پیدا کرده است.

استقلال بعد از ناکامی با ساپینتو در جام حذفی و لیگ برتر تصمیم گرفت به همکاری خود با این سرمربی پرتغالی پایان دهد.

آبی پوشان پایتخت این روزها سخت به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای ساپینتو هستند.

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که استقلال با «آلن هورفات» کروات به توافق دست پیدا کرده است. این روزنامه عربستانی نوشت: آلن هورفات، سرمربی کروات سابق الباطن اخیرا پیشنهادی از یک تیم عربستانی را که در لیگ دسته دوم بازی می‌کند، رد کرده و تاکید کرده است که تنها در لیگ دسته اول عربستان مربیگری می‌کند.

این روزنامه عربستانی در ادامه نوشت: هورفات کروات با استقلال برای یک فصل به توافقات اولیه دست پیدا کرده و قرار است که هفته آینده رسما با این تیم قرارداد امضا کند.

این روزنامه عربستانی درحالی خبر از توافق استقلال با این سرمربی کروات می دهد که گفته می‌شد آبی پوشان پایتخت در حال مذاکره با جواد نکونام هستند.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر فوری از سرمربی جدید استقلال 2
خبر فوری از سرمربی جدید استقلال 3
خبر فوری از سرمربی جدید استقلال 4