یک‌شنبه 15 مهر 1403

خبر مهم از ثبت‌نام وام سربازان + مبلغ و جزئیات

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم از ثبت‌نام وام سربازان + مبلغ و جزئیات

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در دو نوع خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از 5 سال باشد، اعطا می‌شود.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: ثبت نام برای دریافت وام اعطای تسهیلات اشتغال از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.

سردار موسی کمالی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت و ثبت نام بالغ بر 55 هزار نفر در مرحله اول ثبت نام اعطای تسهیلات طرح «مهارت‌آموزی تا اشتغال» و نیاز به زمان مناسب جهت بررسی، تکمیل و ارسال پرونده به مبادی ذی‌ربط از جمله بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات، ثبت نام برای دریافت وام از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.

وی افزود: شروع مجدد فرآیند ثبت نام درخواست‌های متقاضیان در مرحله دوم، پس از تعیین و تکلیف پرونده‌های ثبت شده در مرحله اول، حداکثر تا تاریخ 30 آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در دو نوع خود اشتغالی به مبلغ حداکثر 150 میلیون تومان و کارآفرینی به مبلغ حداکثر 4 میلیارد تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از 5 سال باشد، اعطا می‌شود.

هم اکنون دیگران می خوانند 30 آبان 1401 - 16:19

بیشتر بخوانید

خبر مهم از ثبت‌نام وام سربازان + مبلغ و جزئیات 2