شنبه 15 اردیبهشت 1403

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

اقتصادنیوز: وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه برای انتخاب 45 نماینده در 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار جدید لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه (حوزه هایی که برای انتخاب بیش از یک نماینده است) به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط خطر بزرگی که ایران و پاکستان را تهدید می‌کند از زبان وزیر کشور

اقتصادنیوز: وزیر کشور با اشاره به مذاکرات سازنده خود با همتای پاکستانی پیرامون همکاری‌های مرزی، امنیتی و مبارزه با قاچاق تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و پاکستان برای مقابله با تروریسم افسارگسیخته در منطقه جدی هستند.

وزیر کشور با دعوت از عموم مردم برای حضور در این دوره از انتخابات، گفت: در این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز شاهد حضور پرشور و آگاهانه مردم خواهیم بود.

وحیدی در ادامه با اشاره به مصوبات دور نخست سفر استانی رئیس جمهور به لرستان، گفت: اجرای کامل مصوبات دور نخست سفر دولت به لرستان در دستور کار قرار دارد و روند اجرای مصوبات نیز براساس گزارش های دریافتی مطلوب است.

وی افزود: اجرای کامل پروژه های بزرگی همچون سد معشوره با حجم 900 میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع مالی آن نیز تامین خواهد شد.

وحیدی با اشاره به طرح راه آهن لرستان نیز اظهار داشت: مجموع پیشرفت این طرح در گذشته (قبل از دولت سیزدهم) 38 درصد بود که تنها در سال گذشته پروژه 13 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وزیر کشور عصر امروز به منظور معارفه «ابوطالب شفقت» به عنوان استاندار جدید لرستان و تقدیر از خدمات «فرهاد زیویار» استاندار سابق، به خرم آباد سفر کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس 2