شنبه 14 مهر 1403

خدمات حضوری شرکت توزیع نیروی برق زنجان برای مشترکان حذف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خدمات حضوری شرکت توزیع نیروی برق زنجان برای مشترکان حذف شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همه خدمات این شرکت برای همه مشترکان از اول آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور غیرحضوری می‌شود.

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به برق سبز اشاره کرد و افزود: وزارت نیرو و شرکت توانیر در ارایه خدمات دولتی الکترونیک پیشگام هستند و در همین جهت قبوض برق به صورت سبز و بدون کاغذ صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: از ماه های گذشته برای ایجاد بسترهای مختلف جهت ارایه 100 درصدی خدمات به صورت غیرحضوری برنامه ریزی و اقدام شده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت ها با اقدامات شبانه روزی برای قطع زنجیره شیوع کرونا همه خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود. علیزاده با بیان اینکه 40 خدمت را به مشترکان خود ارائه می دهیم، اظهارداشت: با توجه به افزایش قابل توجه شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اول آذر ماه امسال با بهترین کیفیت به صورت غیرحضوری ارایه می شود. وی تاکید کرد: مشترکان می توانند همه خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت بدون مراجعه حضوری در همه ساعات شبانه روز از طریق سامانه موبایلی برق من، فارغ از زمان و مکان این خدمات در هر نقطه ای دریافت کنند. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: دومین روش استفاده از خدمات غیر حضوری از طریق وب سایت www.zedc.ir است. علیزاده تاکید کرد: بر ای مشترکان فاقد گوشی های هوشمند و اینترنت همه 40 خدمت از طریق شماره 1521 ارایه می شود. وی ادامه داد: سامانه موبایلی برق من راحت ترین مسیر برای دریافت همه خدمات از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با وجود این خدمات سامانه 121 نیز همچنان فعال است. علیزاده تاکید کرد: با اقدامات انجام شده هیچ لزومی بر مراجعه حضوری مشترکان شرکت توزیع نیروی برق به واحدهای اداری نیست. وی یادآوری کرد: خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ممکن ارائه می شود. علیزاده ادامه داد: روزانه به طور متوسط 600 تماس در سامانه 1521 پاسخ داده شده و ماهانه حدود 15 درصد به این تعداد تماس اضافه می شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این شرکت هشت اپراتور در این سامانه دارد که در 2 شیفت امکان ارایه خدمات غیرحضوری فراهم شده است. علیزاده به طرح برق امید اشاره کرد و افزود: مشترکان پرمصرف تلاش کنند تا خود را به پله خوش مصرف و کم مصرف های برق استان برسانند. وی اضافه کرد: تاکنون سامانه «برق من» کامل‌تر شناخته شده و در کل کشور برای همه مشترکان ارائه می شود.

ارایه خدمات غیر حضوری زودتر از زمان برنامه ریزی محقق شد معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: خدمات غیرحضوری این شرکت برای تحقق تا سال 1404 پیش بینی شده بود که این مهم زودتر از موعد مقرر انجام شد. عبدالله نثار تاکید کرد: با ارائه همه خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری کاهش قابل توجهی در هزینه های مشترکان خواهیم داشت. وی تاکید کرد: بر اساس آمار احصا شده از هشت هزار خدمات ارایه شده برای مشترکان فقط 6 درصد حضوری بوده است.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 467 هزار و 500 دارد.

*س_برچسب‌ها_س*