جمعه 14 اردیبهشت 1403

خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ویژگی اسلام برخلاف تمدن غرب این است که در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشک‌سالی، در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در تهران توضیح داد: میانگین بارش‌ها در فروردین ماه، نرمال و حتی بیشتر از حد نرمال بود و با ادامه بارندگی در این هفته در استان تهران، سمنان و مناطق مرکزی تا جنوبی کشور بارندگی خوبی در پیش است؛ ولی این بارندگی‌ها کمبود آب در این استان‌ها را با توجه به فرصت اندک باقی مانده، جبران نخواهد کرد چراکه در برخی...

وب‌گاه الف

رییس دیوان عالی کشور گفت: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.

وب‌گاه الف

یک مقام مسوول گفت: وضعیت بارش‌ها در تهران نسبت به نرمال، 40 درصد منفی است، علی‌رغم این‌که در موقعیت زمانی پر بارشی قرار داریم اما بارندگی‌ها کمبود آب تهران را جبران نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام مسوول گفت: وضعیت بارش‌ها در تهران نسبت به نرمال، 40 درصد منفی است، علی‌رغم این‌که در موقعیت زمانی پر بارشی قرار داریم اما بارندگی‌ها کمبود آب تهران را جبران نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی روزهای ابتدایی هفته یک هشدار نارنجی صادر کرد که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بود، اما هشدار جدیدی که روز گذشته صادر شد تا پنجشنبه 6 اردیبهشت اعتبار دارد امروز، چهارشنبه گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس و فردا، پنج‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی تحت‌تاثیر این بارش‌ها خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خردادماه 1403 اعلام شد. اخبار روزاخبار اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در سال 1402 تعداد 612 مورد ابتلا به سرخک در کشور شناسایی شده است که بیشترین مبتلایان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان رضوی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای 12 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است. پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.