یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه با اشاره به افتتاح خط‌آهن یزد - اقلید در دولت دوازدهم،‌اعلام کرد: این پروژه به‌عنوان حلقه اتصال کریدور شمال - جنوب با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی، استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش قیمت گندم در سه ماه اول سال 2024 بازارهای جهانی را تحت‌الشاع قرار داده است پیش‌بینی می‌شود این کالای اساسی در بازه زمانی مورد بررسی رشد قابل توجهی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضاییه، تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: مجموع جان‌باختگان سیل چهارشنبه (26 اردیبهشت ماه) در شهرستانهای مشهد و فریمان 10 نفر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: برای نقاط شمالی استان بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضاییه تعرفه مراکز مشاوره خانواده تحت نظارت این قوه را که بنا به پیشنهاد مرکز وکلا تدوین شده است، برای اجرا ابلاغ کرد. بر اساس ابلاغیه حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، در اجرای تبصره 4 ماده 59 دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، دستورالعمل مذکور...

وب‌گاه گسترش

طرح قانون جوانی جمعیت یکی از طرح‌های دولت برای تقویت جوانان و جوان سازی کشور محسوب می‌شود. دولت به منظور افزایش جمعیت، زمینه‌های مختلفی را در قالب طرح‌های تشویقی در دستور کار خود قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک تبهکار زن معروف به کماندو که از محکومان مواد مخدر بود و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، با یک عملیات پیچیده پلیسی هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد. یک تبهکار زن معروف به کماندو که از محکومان مواد مخدر بود و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، با یک عملیات پیچیده پلیسی هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، ماموران کلانتری شفای مشهد که از مدتی قبل با بهره‌گیری از تجربیات و دستورات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی استان ایلام از رگبار و رعد و برق و نفوذ گرد و غبار به برخی نقاط به ویژه نواحی مرزی خبر داد و هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاچاقچی معروف به «کماندو» که از محکومان موادمخدر بود، با هوشیاری نیروهای پلیس و هنگام جابه جایی یک کامیون لوازم سرقتی دستگیر شد.

وب‌گاه گسترش

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، درباره ورود سامانه بارشی به مناطق شمال غرب کشور، اطلاعاتی درباره باران، رعد و برق، و وزش باد در استان‌های شمال غربی، بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، مناطق جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر شهید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه برای وداع آخر با ملت ایران وارد مشهد شد و در میان حضور پرشور و پرشمار مردم مشهد که برای استقبال از پیکر رئیس‌جمهورِ شهیدشان به فرودگاه این شهر رفته بودند، تشییع و سرانجام درآستان قدس رضوی، حرم امام هشتم شیعیان به خاک سپرده شد. پیکر شهید رئیسی در حالی در حرم امام هشتم شیعیان آرام گرفت که پیش از این او حدود 4سال تولیت آن را بر عهده داشت و خادم‌الرضا...

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم مسلمان افغانستان که در غم شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان شریک هستند با حضور حداکثری مهاجرین و خانواده‌های فاطمیون در تشییع میلیونی شهید جمهور شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه رسمی دولت بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خبر از حضور بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش داد. رسانه رسمی دولت بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خبر از حضور بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش داد. به گزارش...