یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی بارش باران برای 15 استان کشور صادر شده است. پیش‌بینی بارش باران برای 15 استان کشور صادر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر حسین نقشینه کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای بیش از 15 استان کشور طی امروز و فردا صادر شده است، گفت: هشدار نارنجی برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی،...

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه خبری آمریکایی «سی‌ان‌ان» در ادامه پوشش مراسم تشییع خادم‌الرضا (ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی، ضمن توجه به حضور پرشور مردم برای خاکسپاری، تاکید کرد که مشهد خاستگاه معنوی و سیاسی رئیس جمهور شهید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی»: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع و بدرقه پیکر رییس‌جمهور شهید در مشهد مقدس تاکنون به هزار و 84 نفر خدمات امدادی سرپایی و انتقالی ارائه کردند

وب‌گاه مشرق نیوز

دیپلمات‌های خارجی مقیم مشهد و مسئولانی از کشورهای همسایه در آیین تشییع و خاکسپاری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی شرکت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطعات موسیقی «ما باز می‌گردیم» و «سید ابراهیم» برای ادای دین به سید شهیدان خدمت، آیت‌الله ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان سانحه تلخ بالگرد ساخته و منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی نسبت به وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی به 10 استان کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هلال احمر خراسان رضوی: امدادگران هلال احمر از زمان آغاز آیین تشییع پیکر آیت الله رییسی تاکنون به 80 نفر خدمات امدادی سرپایی ارایه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطعه موسیقی «سید ابراهیم» به مناسبت شهادت رییس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ قطعه موسیقی «سید ابراهیم» با آهنگسازی محمدرضاعقیلی و شعری از علیرضا قزوه، با صدای سید محسن حسینی از تولیدات مشترک معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما است. در ساخت این قطعه از فضای موسیقی خراسان رضوی بهره برده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قطعه موسیقی «سید ابراهیم» به مناسبت شهادت رییس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای 10 استان کشور تا روز جمعه خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع شهید سید ابراهیم رییسی در میان سیلی از جمعیت به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

وب‌گاه الف

تشییع سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در میان سیلی از جمعیت به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به گزارش‌های مرکز آمار ایران از طرح آمارگیری نیروی‌کار در سال 1402، ده استان با نرخ بیکاری کمتر از 7 درصد روبه‌رو هستند.