یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی از شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان صادرکننده برتر استان تجلیل شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «دامنه‌های جنوبی البرز از شمال‌غرب تا شمال‌شرق به طور نسبی کم‌بارش هستند.»

وب‌گاه فرارو

زن جوانی که با مدارک جعلی و با وجود همسر داشتن ازدواج کرده بود، سعی داشت با درخواست طلاق از شوهرش از او پول بگیرد اما آن مرد متوجه ماجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن متاهل بعد از فرار از خانه تصمیم گرفته بود با مدارک جعلی دوباره ازدواج کند. زن متاهل بعد از فرار از خانه تصمیم گرفته بود با مدارک جعلی دوباره ازدواج کند. به گزارش عرشه آنلاین، زن جوانی که با مدارک جعلی و با وجود همسر داشتن ازدواج کرده بود، سعی داشت با درخواست طلاق از شوهرش از او پول بگیرد اما آن مرد متوجه ماجرا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به آیت‌الله علم‌الهدی، درگذشت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» داماد مکرم خاندان معظم علم الهدی در حادثه ناگوار بالگردی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ...

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند، به‌گونه‌ای که بارندگی در استان‌های قزوین و سمنان تا 40 درصد و در استان تهران حدود 36 درصد کمتر از وضعیت نرمال بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جوانی که با مدارک جعلی و با وجود همسر داشتن ازدواج کرده بود، سعی داشت با درخواست طلاق از شوهرش از او پول بگیرد اما آن مرد متوجه ماجرا شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند البته البرز نیز چون حوضه مشترک با تهران دارد در دسته کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور گنجانده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارندگی‌های فصلی خوشبختانه طی فروردین و اردیبهشت خوب و بارش به‌طور متوسط حدود 60 درصد بیش از حد نرمال بود و تا حد زیادی توانست کمبود بارش در فصل پاییز و نیمه اول فصل زمستان را جبران کند. بارندگی‌های فصلی خوشبختانه طی فروردین و اردیبهشت خوب و بارش به‌طور متوسط حدود 60 درصد بیش از حد نرمال بود و تا حد زیادی توانست کمبود بارش در فصل پاییز و نیمه اول فصل زمستان را جبران کند. به گزارش عرشه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، این دوره از مسابقات با عنوان شمس 3 و شرکت گردان‌های نمونه از تیپ‌های زرهی و مکانیزه نیروی زمینی به مدت 3 روز به میزبانی تیپ مکانیزه حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شبستر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در این باره گفت: این مسابقه برای اولین بار...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی شهادت آیت رئیسی را به آیت‌الله علم الهدی تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

وزارت راه با اشاره به افتتاح خط‌آهن یزد - اقلید در دولت دوازدهم،‌اعلام کرد: این پروژه به‌عنوان حلقه اتصال کریدور شمال - جنوب با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی، استان‌های تهران، سمنان و قزوین از نظر کم‌بارشی در بالاترین رتبه قرار دارند.