یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

بر اساس گفته رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران، خطر به‌فراموشی سپردن زعفران ایرانی در بازارهای جهانی سالیان متمادی است که وجود داشته و دارد. وی هشدار داد که اگر راه‌حل منطقی برای حل این مشکل نیابیم، احتمالاً در ابتدا بازارها و حتی تولید زعفران را از دست خواهیم داد.

وب‌گاه فرارو

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: در این نزاع خونبار، دو انگشت یکی از عوامل نزاع با اصابت ضربه شمشیر قطع شده است و یکی از افسران نیروی انتظامی هم که از ناحیه چشم هدف گلوله قرارگرفته بود در مرکز درمانی به سر می‌برد.

وب‌گاه تابناک

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تصادفات رانندگی در کلانشهر مشهد منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن 73 نفر در شبانه روز گذشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در درگیری اراذل‌و‌اوباش، 19 نفر از شهروندان، 8 نفر از طرفین نزاع مسلحانه و یک مأمور پلیس زخمی شدند. در درگیری اراذل‌و‌اوباش، 19 نفر از شهروندان، 8 نفر از طرفین نزاع مسلحانه و یک مأمور پلیس زخمی شدند. جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی روز گذشته در تشریح ابعاد دیگری از ماجرای وحشت‌آفرینی عاملان شرارت در اطراف مشهد گفت: چند روز قبل، نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خونبار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام آموزش و پرورش از معلم بلاگرها حمایت کرد و آن را فرصت دانست. یک مقام آموزش و پرورش از معلم بلاگرها حمایت کرد و آن را فرصت دانست. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر حقوقی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: در بحث معلم‌بلاگری اگر دانش‌آموز ابزار نبوده، هدف معلم استفاده اقتصادی از این بحث نباشد و خدشه‌ای به وظایف آموزشی وارد نکند، این امر یک فرصت شمرده می‌شود. در دوران کرونا نیز از بستر اینترنت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم. احد وظیفه اظهار داشت: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبود‌های گذشته...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، گفت: به طور کلی می‌توانیم بگوییم، بارش‌ها امسال در کشورمان به حد نرمال است؛ ولی وارد ترسالی نشده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری در 20 استان، پس از پرداخت کسور فروردین در 25 استان نوبت به تسویه حساب با معوقات بازنشستگان در استان‌های دیگر میرسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور می‌گوید: «ترسالی کجا بود؟ ما در حال حاضر کمبود جدی آب داریم. درست است که امسال بارندگی‌ها در مناطق غربی و جنوب غربی و در مرکز مثل اصفهان و یزد خوب بود، اما خوب بودن بارندگی‌های امسال نمی‌تواند کمبودهای گذشته را جبران کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز، در حالی که بیشترین بهای گوسفند زنده و کمترین بهای گوساله زنده متعلق به خراسان رضوی است اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهراب سهرابی، مجری طرح گندم گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر، تاکنون قیمت خرید تضمینی گندم اصلاح نشده است و تحقق این امر نیازمند تصمیم گیری در شورای قیمت گذاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر خواف از مصدوم شدن 5 مصدوم در واژگونی و آتش‌سوزی پژوی سواری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دما از روز جمعه تا اوایل هفته آینده افزایش محسوس خواهد داشت، به طوری که در نواحی گرمسیر استان از جمله سرخس به حدود 40 درجه خواهد رسید.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان با سفر به مشهد در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش حاضر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان عوامل مختلف سقوط بالگرد رییس جمهور شهید را پیگیری و بررسی کردند و تا کنون هیچ عاملی برای سقوط شناسایی نشده است. ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان عوامل مختلف سقوط بالگرد رییس جمهور شهید را پیگیری و بررسی کردند و تا کنون هیچ عاملی برای سقوط شناسایی نشده است. سید احمد علم‌الهدی در سومین نشست شورای اداری استان...