یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

معاون کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، گفت: در آزمون کارشناسان سال 1402 ده هزار و 153 نفر پذیرفته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «هادی طحان‌نظیف» عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: مرحله دوم انتخابات در 22 حوزه از 15 استان برگزار شد. وی افزود: یک هفته برای دریافت گزارش‌ها و شکایت‌ها فرصت بود که پس از دریافت گزارش‌ها و بررسی‌ها، صحت انتخابات در 21 حوزه انتخابیه مورد تأیید قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی برگزار شد که جای خالی سیدابراهیم رئیسی و محمد علی آل هاشم بر روی کرسی های نمایندگی شان، جلب توجه می کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان راهداری از هماهنگی برای تأمین ناوگان موردنیاز جابجایی عزاداران مراسم تشییع و خاک‌سپاری رئیس‌جمهور شهید و همراهان وی در ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه انتخابیه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عملکرد آقای رئیسی در حوزه آموزش عالی کشور طی مدت کمتر از 3 سال ریاست‌جمهوری به واسطه اقداماتی که در عرصه علم و آموزش کشور داشت، به نحوی است که شاید بتوان او را نزدیک‌ترین رئیس جمهور به بدنه دانشگاهی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای ارمنستانی نیوز خبر داد که مجلس ارمنستان در آغاز جلسه امروز یاد شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش را گرامی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس توضیحات مسئولان شهری، تاکنون شهرهای مشهد و سبزوار در نامگذاری خیابانی به نام شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی پیش قدم شده اند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع از امروز سه شنبه اول خردادماه تا روز پنج شنبه سوم خرداد ماه تعطیل است.

وب‌گاه فرارو

پرونده مرگ تلخ کودک 10 ساله در استخر به صدور کیفرخواست برای مدیر استخر و 2 ناجی غریق انجامید و این افراد که در انتظار محاکمه‌اند، فعلاً از کار منع شده‌اند.

وب‌گاه الف

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع از روز سه شنبه اول خردادماه تا روز پنج شنبه سوم خرداد ماه تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع از روز سه شنبه اول خردادماه تا روز پنج شنبه سوم خرداد ماه تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری فینال جام حذفی با VAR گفت: فیفا باید مجوز بدهد، اما چون تک بازی است امیدواریم این مجوز را بگیریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجشنبه 2 خرداد 1403 مراسم تشییع شهید رئیسی در مشهد برگزار خواهد شد. پنجشنبه 2 خرداد 1403 مراسم تشییع شهید رئیسی در مشهد برگزار خواهد شد. از روز سه شنبه تا پایان هفته کلیه امتحانات مدارس لغو می‌شود و زمان جایگزین متعاقبا اعلام خواهد شد. چهارشنبه سراسر کشور تعطیل خواهد بود تا برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان