یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: پنجشنبه سوم خرداد کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجشنبه سوم خرداد کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از هماهنگی برای تأمین ناوگان موردنیاز جابه‌جایی عزاداران در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه در کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خراسان رضوی از تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در روز پنجشنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکان شرکت‌کنندگان مراسم تشییع رئیس جمهور در هتل‌های مشهد رایگان شد. به گزارش عرشه آنلاین، جامعه هتلداران مشهد از ظهر امروز «چهار‌شنبه، دوم خرداد ماه» تا ظهر فردا «پنج‌شنبه، سوم خرداد ماه» به صورت رایگان میزبان شرکت‌کنندگان مراسم تشییع «ابراهیم رئیسی» ر‌ئیس‌جمهور است. سید محمود مادرشاهیان، رئیس کانون تشکل‌های گردشگری و زیارتی خراسان رضوی گفت: در راستای تکریم افرادی که برای مراسم تشییع...

وب‌گاه فرارو

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش، روز پنجشنبه 3 خرداد 1403 در چند استان کشور تعطیل اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

به منظور بهره گیری آحاد مردم از فیض حضور شهدا، پنجشنبه سوم خرداد کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشهد و استان خراسان رضوی تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی به بیش از 1000 نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجلاسیه دوره تازه خبرگان رهبری، بدون حضور سید ابراهیم رئیسی و سید محمدعلی آل هاشم آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، اهتمام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهورِ شهید برای حضور در دانشگاه‌ها و نظرخواهی از جامعه دانشگاهی بی‌نظیر بود و طی مدت کمتر از 3 سال ریاست‌جمهوری بار‌ها به دلایل مختلف میهمان دانشگاه‌های کشور می‌شد یا از دانشجویان و جامعه دانشگاهی مهمانی می‌کرد. مراسم آغاز سال نو تحصیلی هر سال، مراسم روز دانشجو، حضور در نشست اجلاس روسای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به آیین امروز (سه شنبه) عصر تشییع پیکر آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در شهر مقدس قم گفت: باتوجه به محبوبیت حضرت آیت الله رئیسی، مراسم امروز با استقبال قابل توجهی از مردم روبرو شده است و از آنجاکه از قبل پیش بینی حضور مردم می‌شد، تمهیدات مناسبی برای تامین نیاز‌های ارتباطی در مسیر تشییع...

وب‌گاه مشرق نیوز

به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، تمهیدات متنوعی برنامه ریزی و اجرا شد.

خبرگزاری تسنیم

به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، تمهیدات متنوعی برنامه ریزی و اجرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از محدودیت‌های تردد در روز پنجشنبه، 3 خرداد ماه 1403 همزمان با مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری در مشهد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد غلام پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به آیین امروز (سه شنبه) عصر تشییع پیکر آیت الله رئیسی، رییس جمهوری در شهر مقدس قم گفت: باتوجه به محبوبیت حضرت آیت الله رئیسی، مراسم امروز با استقبال قابل توجهی از مردم روبرو شده است و از آنجاکه از قبل پیش بینی حضور مردم می‌شد، تمهیدات مناسبی برای تامین نیاز‌های ارتباطی در مسیر تشییع...

خبرگزاری تسنیم

معاون کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، گفت: در آزمون کارشناسان سال 1402 ده هزار و 153 نفر پذیرفته شدند.