یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر دیده شده است و مبالغ مورد نیاز و در نظر گرفته شده به خانوار‌هایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود و همچنین امکانات لازم برای جابجایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

خبرگزاری میزان

محمد مخبر با تسلیت به خانواده های داغدار و آسیب دیده از سیل و همچنین قدردانی از تلاش های نیروهای میدانی و جهادی و همچنین نهادهای عمومی و انقلابی تصریح کرد: جبران خسارات وارده به مردم و همچنین امدادرسانی به سیل‌زدگان اولویت اصلی مسئولان استانی و وزارتخانه‌ها است.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«وزیر اقتصاد، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور در سفر به مازندران هستند، در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان اقدام به واردات می‌کنند و در حال حاضر که در فصل برداشت قرار داریم با هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت باید به کشاورز کمک شود.» یک نماینده مجلس گفت: در شرایط سخت فعلی به جای اینکه خرید از کشاورز انجام شود چند دلال و سلطان...

وب‌گاه عصر ایران

گله گوسفند در شوراب صالح آباد خراسان رضوی طعمه سیل شد. لحظه‌ای دلخراش از این اتفاق را در ادامه می‌توانید ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت آسیب دیدگان سیل مشهد از بودجه استانی اختصاص یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر صبح امروز 30 اردیبهشت طی سفری برنامه‌ریزی نشده، در مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل‌زده این شهر بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هشدار قرمز برای بارش‌های بیش از 100 میلیمتر منتشر می‌شود و حجم خسارات به‌گونه‌ای است که نیاز به امدادرسانی در سطح ملی و اقدامات معین دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل از مخاطرات جوی، مانند بارش‌های سیل‌آسا، صادر می‌شود تا مردم و مسوولان آگاه شوند و تمهیدات لازم را بیندیشند. تداوم صدور هشدار در زمان وقوع یک واقعه، فایده‌ای ندارد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور امروز با حضور در مناطق سیل‌زده مشهد، بر جبران خسارات مردم این مناطق تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه خانه برخی افراد در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم خراب شد، باید فکری اساسی برای آنان شود.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم فریمان در مجلس خواستار برطرف شدن سریع خسارات سیل اخیر خراسان رضوی و تامین اعتبارات آن در هیئت وزیران از محل اعتبارات بحران تصویب و جابجایی و تخصیص آن توسط سازمان برنامه و بودجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور صبح یکشنبه در سفری برنامه ریزی نشده در شهر مشهد حضور یافت و از مناطق مختلف سیل زده این شهر بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور به منظور بررسی وضعیت سیلاب و خسارت‌های ناشی از این پدیده طبیعی در مشهد و استان خراسان رضوی دقایقی پیش وارد این شهر شد.