دوشنبه 26 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش از انسداد مرزهای شرقی به روش هوشمند خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد وبرق و کاهش محسوس دما در 21 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد وبرق و کاهش محسوس دما در 21 استان و وزش باد شدید و احتمال طوفان گرد و خاک در 15 استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: افتخار می‌کنیم پرونده‌های مربوط به سازمان قضایی بسیار کم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد - مهروشید با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، حجت‌الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محمد حمید‌ی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، هاشم...

خبرگزاری مهر

151 موتورسیکلت سنگین به ارزش کارشناسی 16 میلیارد تومان در 2 مزایده، فردا 22 شهریور ماه عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در اختتامیه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان مشهد - مهروشید، از به گوش رسیدن صدای پای «فیلمسازان نو» در سراسر کشور گفت.

خبرگزاری تسنیم

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با حضور در اختتامیه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان مشهد - مهروشید، از به گوش رسیدن صدای پای «فیلمسازان نو» در سراسر کشور گفت.

خبرگزاری مهر

سفرهای تابستانی انجام شد اما با حجمی از عوارض که ناشی از ترافیک، خستگی و ازدحام جمعیت در مسیر و مقصد به واقع دلیل آن چیست؟ مقصر مردم هستند یا مسئولان؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در مدارس گفت: آزمون تکمیل ظرفیت برای استخدام در آموزش و پرورش به‌زودی برگزار می‌شود. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در مدارس گفت: آزمون تکمیل ظرفیت برای استخدام در آموزش و پرورش به‌زودی برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری موسمی در 11 استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

جزییات برگزاری و نحوه دریافت کارت شرکت در سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1403 در داخل کشور و خارج از کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان پایه‌های ورودی در مدارس گفت: آزمون تکمیل ظرفیت برای استخدام در آموزش و پرورش به‌زودی برگزار می‌شود.