یک‌شنبه 18 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه تابناک

به مناسبت ایام عزاداری دهه آخر صفر 300 بانوی خدمتگذار از 13 استان کشور روزانه حدود 20 هزار قرص نان به جهت استفاده مواکب و عزاداران اهل بیت (علیهم السلام) در خراسان رضوی پخت میکنند.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار جمعی از فعالان سیاسی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه قطعا هیچ‌کس بی‌عیب و نقص نیست، گفت: همه از بی‌عدالتی گلایه و انتقاد می‌کنند، اما شرط عادل بودن این است که با کسی که با ما با بی‌عدالتی رفتار کرده نیز عادلانه و با عطوفت و مهربانی و در چارچوب قانون رفتار کنیم. حق، عدالت و انصاف حکم می‌کند که امروز بنده وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفته‌ام، حتی با کسانی که با امثال بنده...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر ستاد سفر از ازدحام مسافر در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و همدان خبر داد و «بازرگان» را شلوغ‌ترین مرز خروجی کشور اعلام کرد و گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و حتی مدارس تجهیزشده در بیش از 10 استان به مرز اشباع رسیده است و مردم بدون رزرو قطعی اقامتگاه به هیچ‌وجه مسافرت نروند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین به ورود 30 هزار نفر از اتباع پاکستان برای سفر به مشهد اشاره کرد و افزود: متناسب با پیش‌بینی انجام‌شده برای حضور اتباع خارجی در روز شهادت امام رضا (ع) محل‌هایی برای خدمات‌رسانی به آن‌ها آماده شده است. همچنین از مرز‌های ایلام و کردستان تعدادی از اتباع عراقی برای سفر به مشهد و شمال کشور وارد شده‌اند که مشکلی برای اقامت آن‌ها وجود دارد، چون معمولا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

با پرداخت 26 هزار و 500 میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران، واریز معوقات کشاورزان به 120 هزار و 756 میلیارد تومان رسیده و به این ترتیب 58 درصد از پول گندم کشاورزان پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده در سال جاری منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام عمره مفرده برای بازه زمانی پاییز 1403 از شنبه 17 شهریور آغاز می‌شود. سید عباس حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: میانگین پرداخت زائران 45 میلیون تومان است و رقم دقیق پس از ثبت نام زائران در کاروان ها اعلام می شود.

خبرگزاری مهر

فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان رضوی گفت: یگان ویژه با حضور در سطح شهر مشهد و اطراف حرم مطهر و اتخاذ یک سری تدابیر امنیتی آرامش خاطر را برای زائرین و عزاداران فراهم آورده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

آیت الله علم الهدی اخیرا در سخنرانی گفت: خواهران و برادران افغان که به ایران آمده‌اند، هم‌پیمان ما هستند و مشابه مهاجرانی هستند که در آغاز اسلام از مکه به مدینه هجرت کردند. در آن زمان، مردم مدینه (انصار) خانه‌ها و دارایی‌های خود را با آن‌ها تقسیم کردند؛ ایرانی‌ها نیز باید به همین شیوه عمل کنند.