دوشنبه 26 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز وحدت به عنوان یک ضرورت در زندگانی اسلامی مطرح است، گفت: این وحدت به‌خوبی در حلقه مقاومت پیاده شده است و امروز در یمن و عراق اهل سنت و تشیع در کنار یکدیگر با اسرائیل و دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مضجع مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب غبارروبی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ روز جمعه 23 شهریور برای استان‌های گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، شمال زنجان و ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود. فعالیت این سامانه بارشی روز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تولید گاز ایران در پارس جنوبی از قطر پیشی گرفت، رشد 8.7 درصدی مصرف برق، فروش مکمل در جایگاه‌های سوخت غیرقانونی است، پرشدگی نیمی از سد‌ها و 15 طرح جدید پتروشیمی در آستانه بهره برداری از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند. کارت سوخت جایگاه‌ها نقطه امن قاچاق بنزین محمدجواد نوفرستی کارشناس انرژی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ابتدا...

خبرگزاری مهر

رشد 8.7 درصدی مصرف برق، فروش مکمل در جایگاه‌های سوخت غیرقانونی است ، پرشدگی نیمی از سدها و 15 طرح جدید پتروشیمی در آستانه بهره برداری از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

خبرگزاری مهر

کارشناس ارشد زیربناهای حمل‌ونقلی گفت: هم‌اکنون کشور آذربایجان به نخجوان از طریق خاک ایران متصل است وبه نظر می‌رسد، آذربایجان با احداث «دالان زنگزور» به دنبال قدرت نمایی سیاسی و منطقه‌ای است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انسداد مرزهای شرقی به روش هوشمند، گفت: کار عملیاتی انسداد دیوار در مرزهای مشترک استان خراسان رضوی با افغانستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و امیدواریم در مدت زمان پیش بینی شده به پایان برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از امشب تا پایان هفته هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در 11 استان کشور صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در 11 استان کشور صادر شده است.

وب‌گاه الف

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از 70 میلیون و 255 هزار و 646 وسیله نقلیه بین‌شهری در مردادماه امسال در راه‌های بین‌شهری کشور تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 6 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طرح انسداد دیوارهای مرزی در منطقه شمال شرق کشور به روش هوشمند از سوی گروه‌های مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.