جمعه 27 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

مطابق آخرین گزارش های مرکز آمار ایران حدود 25استان بیکاری تک رقمی دارند و کمترین نرخ بیکاری برای استان مرکزی با 4.3 درصد و بیشترین نرخ بیکاری برای استان سیستان و بلوچستان با 14درصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نباید نقدها موجب اختلاف و تفرقه میان جامعه شود، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن به خوبی درک کرده است که اگر در بین جوانان دین‌زدایی کند، نظام نیز تضعیف خواهد شد و می‌تواند به اهداف خود برسد.

خبرگزاری مهر

مشهد - حالا که چند روزی از عملیات «وعده صادق2» می‌گذرد بهتر از همیشه می‌توان به معنای این جمله شهید طهرانی مقدم در نامه به رهبر انقلاب که «میخواهم دستان الهی و پرقدرت شما را پر کنم» پی برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون از 16 مصدوم حادثه معدن طبس، سه نفر فوت کردند و شمار جانباختگان 52 نفر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته استاندار خراسان جنوبی تاکنون از 16 مصدوم حادثه معدن طبس، سه نفر فوت کرده اند.

وب‌گاه الف

استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون از 16 مصدوم حادثه معدن طبس، سه نفر فوت کردند و شمار جانباختگان 52 نفر است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر هفته جهانی فضا گفت: سازمان‌ها و مراکز تخصصی حوزه فضایی، سازمان‌های بهره‌بردار از خدمات فضایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، انجمن‌ها و نهادهای خصوصی، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و شرکت‌های خصوصی بیشترین مشارکت را در هفته جهانی فضا داشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار سازمان هواشناسیسامانه بارشی امروز، شنبه، در شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، شمال زنجان، شمال قزوین، شمال و شرق مرکزی، تهران، البرز، قم، غرب و شمال سمنان، جنوب و ارتفاعات خراسان رضوی، نیمه شمالی اصفهان، دامنه و ارتفاعات در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مرکز کرمان فعال است. فردا یکشنبه 15 مهرماه سامانه بارشی در استان‌های...

خبرگزاری دانشجو

مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ساخت فیلم کوتاه و مستند با محوریت مشکلات و مسایل روز شهرستان‌ها و با استفاده از لوکیشن و فیلمساز شهرستانی از سوی وزارتخانه حمایت مالی می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای امروز (شنبه) در 16 استان کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 1 و صفر درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 37 و 39 دمای درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که برابر گزارش‌های اولیه آمار جانباختگان حوادث رانندگی در تابستان امسال کاهش 19 درصدی در مقایسه با تابستان سال قبل داشته و در عین حال متاسفانه شمار تصادفات جرحی افزایش 56 درصدی داشته است.