یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عصر ایران

پیکر چهار مفقود سیلاب چهارشنبه شب در روستای «المجق» این شهرستان پیدا شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: آمار جان باختگان سیل خراسان رضوی به 9 نفر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: آمار جان باختگان سیل خراسان رضوی به 9 نفر رسید.

خبرگزاری میزان

با پیدا شدن اجساد چهار مفقود سیل طی دیروز و امروز حوالی روستای "بزجانی" فریمان، تعداد جانباختگان سیل در خراسان رضوی به 12 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باران سیل آسایی که دو روز پیش در مشهد اتفاق افتاد سبب خسارت به اموال مردم و جانباختن 8 نفر شد، اما واکنش علم الهدی، امام جمعه مشهد به این اتفاق و سیل اوایل سال 98 بحث برانگیز شده است. انتخاب: باران سیل آسایی که دو روز پیش در مشهد اتفاق افتاد سبب خسارت به اموال مردم و جانباختن 8 نفر شد، اما واکنش علم الهدی، امام جمعه مشهد به این اتفاق و سیل اوایل سال 98 بحث برانگیز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر چهار مفقود سیلاب چهارشنبه شب در روستای «المجق» این شهرستان پیدا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: بارش شدید باران و وقوع سیل در 26 اردیبهشت ماه جاری 348میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب شرب شهرها و روستاهای این استان وارد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در 7 استان به حالت آماده باش در آمدند.

وب‌گاه فرارو

از لحظات ابتدایی، مسئولان استانی و کشوری برای مهار بحران وارد عمل شدند و امدادرسانی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری روزانه نمایشگاه کتاب، بعد از ظهر جمعه 28 اردیبهشت ماه با حضورر علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست و محمد خلج، مدیر کمیته مالی و اداری نمایشگاه کتاب برگزار شد. اشتیاق مردم قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ابتدا عنوان کرد:...

وب‌گاه مشرق نیوز

فیروزه، نیشابور، درگز، فریمان، مشهد، خواف، تربت‌جام، بینالود و طرقبه شاندیز، سبزوار، جغتای، جوین، رشتخوار، داورزن و کلات در سیلاب اخیر خراسان رضوی تحت‌تاثیر بودند.

وب‌گاه فرارو

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی در هفت استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و مناطق مرکزی و شرقی استان فارس برای امروز و فردا، جمعه و شنبه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در هفت استان شمالی و شمال شرقی کشور، از آماده باش امدادگران در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: عملیات وعده صادق از دیکته‌های بسیار مشکل و دشواری بود که بی‌غلط نوشته شد و این گزاره را در ذهن ما اصلاح می‌کند که می‌توان دیکته سخت بدون غلط نوشت.