یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال...

وب‌گاه 55 آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه الف

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در جریان سفر به مشهد مقدس در آئین افتتاح مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی که با حضور دکتر منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی در شهرستان خواف استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه جامع تلاش می‌کند در راستای رفع دغدغه‌های صنعت، سبک جدیدی از تعامل دانشگاه و صنعت را عملیاتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: شناسایی مقصران احتمالی سیل مشهد در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 4 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 40 و 41 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خبر داد که شناسایی مقصران احتمالی سیل مشهد در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با مقصران اعم از نهاد‌های عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی بدون تبعیض برخورد خواهد شد و در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته مدیر بحران بی اطلاع از آخرین وضعیت با ارائه استعفا مسئولیت را تحویل داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 3 هزار و 345 نفر و تخلیه آب تجمیع شده 288 واحد مسکونی در سیل 14 استان خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان 85 مورد عملیات امداد و نجات به اجرا درآمده و در جریان آن سه هزار و 345 نفر آسیب دیده امدادرسانی شده‌است.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهادهای عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.