یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در هفت استان شمالی و شمال شرقی کشور، از آماده باش امدادگران در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: عملیات وعده صادق از دیکته‌های بسیار مشکل و دشواری بود که بی‌غلط نوشته شد و این گزاره را در ذهن ما اصلاح می‌کند که می‌توان دیکته سخت بدون غلط نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در هفت استان شمالی و شمال شرقی کشور، امدادگران در این مناطق به حالت آماده‌باش درامدند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی در هفت استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و مناطق مرکزی و شرقی استان فارس برای امروز و فردا، جمعه و شنبه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در شهرستان‌های کاشمر، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باخرز، نیشابور، چناران و مشهد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «کالاهای رسوبی در گمرکات» و «مسائل تالاب میانکاله» با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد با اشاره به جان باختن چند شهروند در سیل مشهد، گفت: این داغی که برای خانواده‌ها به وجود آمد، اسباب تأثر و تأسف بود اما شما عزیزان باید توجه داشته باشید که وقوع این سیل یک بلای طبیعی بود که متولیان امر را غافلگیر کرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بدون امام عادل، عدالت در جامعه قابل تحقق نیست و بنابراین، ولایت مقدم بر عدالت است و اگر ولایت بود، عدالت محقق می‌شود و غیر از این محال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله مسائل تالاب میانکاله با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی طرح‌های ملی آب با تاکید بر اینکه میزان بارش‌های 10 استان همچنان مطلوب نیست، گفت: میزان بارندگی‌ها در کشور مطلوب است، البته با توجه به وضعیت بارش‌ها در شهرهای تهران و مشهد، ورامین، رودهن و بومهن نیازمند مدیریت مصرف و کاهش بین 15 تا 20 درصد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر بحران شهر مشهد با دستور استاندار برکنار شد. مدیر بحران شهر مشهد با دستور استاندار برکنار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.