یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موج جدید بارندگی شدید و جاری شدن سیل در افغانستان، به جان باختن دست کم 50 نفر در ولایت «غور» منجر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح کالابرگ فجرانه مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت که در این میان خیلی‌ها خواستار ادامه این طرح شدند. طرح کالابرگ فجرانه مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفت که در این میان خیلی‌ها خواستار ادامه این طرح شدند. درحالی پرداخت و توزیع کالابرگ الکترونیک به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت و مجلس در دستور کار قرار گرفته است که کارشناسان نسبت به کسری منابع این سیاست هشدار جدی می‌دهند. گزارش‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، در جریان سفر به مشهد مقدس در آئین افتتاح مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی که با حضور منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی در شهرستان خواف استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه جامع تلاش می‌کند در راستای رفع دغدغه‌های صنعت، سبک جدیدی از تعامل دانشگاه و صنعت را عملیاتی...

خبرگزاری تسنیم

مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی در دانشگاه تهران راه‌اندازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد بحران کلات نادر از صدور هشدار قرمز برای شهرستان کلات خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی به‌ویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود، لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیرضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند و یا لااقل تردد‌های خود را به حداقل برسانند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی هشدار داد: مشهدی‌ها امروز در منزل بمانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: توصیه می‌شود مردم در مناطق شمالی استان به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیر ضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهادهای عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال...

وب‌گاه 55 آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند.