یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، گردوخاک و کاهش دما در تهران و هشت استان دیگر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش باران تا اوایل هفته آینده در ایران ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان جهادگر توسط رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تقدیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، 24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند. اولین جشنواره ملی معلمان جهادی امروز برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری تسنیم

24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همایش ملی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی، با عنوان «بازشناسی نقش شاهنامه فردوسی در سیر فرهنگ و تمدن ایرانی - اسلامی» و با حضور جمعی از دانشمندان، شاهنامه‌پژوهان، دانشجویان و هنرمندان در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی و معلق از خدمت شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: «کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز، سه‌شنبه در بیست‌وپنجمین روز اردیبهشت 1403 در شرایط "آلوده برای افراد حساس و کودکان" قرار دارد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی امروز همچنین در مناطق مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک روی می‌دهد. روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها در نیمه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد رئیس قرارگاه احیای بینش امربه معروف و نهی ازمنکر، گفت: «قرار است رشته‌ای در مقاطع ارشد و دکتری به‌عنوان رشته امربه معروف و نهی ازمنکر راه‌اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.» مهران صمدی از راه‌اندازی رشته تحصیلی امربه معروف و نهی ازمنکر و تولید محتوای درسی در این زمینه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس قرارگاه احیای بینش امربه معروف و نهی ازمنکر، گفت: «قرار است رشته‌ای در مقاطع ارشد و دکتری به‌عنوان رشته امربه معروف و نهی ازمنکر راه‌اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، وارد «یاسوج» مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد. رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد،...