یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دختر 27 ساله که دکتر داروساز است، با مراجعه به پلیس از همسرش به دلیل ترک کردن او شکایت کرد و ماجرای عجیب ازدواجش را برای پلیس بازگو کرد. دختر 27 ساله که دکتر داروساز است، با مراجعه به پلیس از همسرش به دلیل ترک کردن او شکایت کرد و ماجرای عجیب ازدواجش را برای پلیس بازگو کرد. دختر 27 ساله‌ای که مدعی بود در تله عشق یک جوان روانی افتاده است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری...

وب‌گاه فرارو

دختر 27 ساله که دکتر داروساز است، با مراجعه به پلیس از همسرش به‌دلیل ترک کردن او شکایت کرد و ماجرای عجیب ازدواجش را برای پلیس بازگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا از صبح امروز در استان آغاز شد که این روند موجب افزایش دمای هوا در مناطق گرمسیر تا 40 درجه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

مرگ دو مبتلای بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز بار دیگر زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 و 4 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور امروز، یکشنبه، شمال غرب، به‌تدریج در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. فردا دوشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق مرکزی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 12 استان به کشاورزان 24 استان در خصوص جلوگیری از بروز خسارت توصیه‌های مهمی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی جهان تاکید کرد چه از فدراسیون قبلی و چه فعلی، برگزاری انتخابی تیم ملی با ماده - تبصره و کشاندن آن به خارج از کشور را قبول ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با 29 حادثه با 181 مورد مصدوم و شش مورد فوتی، استان فارس با 22 حادثه با 119 مورد مصدوم و شش مورد فوتی و استان تهران با 18 حادثه با 53 مورد مصدوم و هشت مورد فوتی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از آغاز تولید نهال در سال 1403 در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت خبردادو گفت: اجرای این طرح نیاز به تامین اعتبار دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه قضا از ابداع الگوهای کارآمد و نوین حقوقی در استان خراسان رضوی نظیر ایجاد مجتمع «شوق زندگی» و «دادگاه اطفال» در مشهد حمایت می کند.

خبرگزاری میزان

مراسم تکریم و معارفه رؤسای کل پیشین و جدید دادگستری استان خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای کل پیشین و جدید دادگستری استان خراسان رضوی، ضمن تبریک و تهنیت دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع)، به تبیین و تشریح تحولات پس از عملیات‌های ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» در منطقه و دنیا پرداخت و اظهار کرد: مستکبران و طواغیت با صَرف هزینه‌های هنگفت مالی و تبلیغاتی درصدد بودند...