یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس یافته‌های جدید، استان خراسان رضوی با نرخ کاهشی معادل 400 میلیون مترمکعب در سال، رتبه نخست را در نابودی منابع آب زیرزمینی در میان استان‌های ایران به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: خانواده شهدای فاطمیون ولی نعمت انقلاب اسلامی و مذهب تشیع هستند و تکریم آن‌ها مسئولیتی همتراز با خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت است که هرگز از عهده ما ساقط نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «توفان تندری برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان پیش‌بینی شده‌است.»

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهدای فاطمیون، تأسیس این لشکر را تابلوی عظمت شیعه افغانستانی در تاریخ جهان اسلام دانست و گفت: خانواده‌های شهدا باید پرچم غیرت شیعی را که شهدای فاطمیون به اهتزاز درآوردند، بر زمین نگذارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرگ دو مبتلا به بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات مسترز اسنوکر کشور با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

وب‌گاه الف

مرگ دو مبتلا به بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور وارد مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور عصر سه‌شنبه به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس جمهور در هنگام ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، پس از استقبال رسمی توسط یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی و سایر مسوولان این استان به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور عصر سه‌شنبه به منظور شرکت در پنجمین همایش جهانی امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارشها در 17 استان کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.