یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

در بیانیه مشترک ادارات کل دامپزشکی و محیط زیست استان خراسان رضوی علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد تشریح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریشا شیر باغ وحش مشهد به دلیل مشکل مزمن گوارشی تلف شد ریشا شیر باغ وحش مشهد به دلیل مشکل مزمن گوارشی تلف شد به گزارش عرشه آنلاین، در بیانیه مشترک ادارات کل دامپزشکی و محیط زیست استان خراسان رضوی علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد تشریح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. فرمانده‌کل انتظامی گفت: سندی از یک افسر اطلاعاتی دشمن به دست آوردیم که گوشه‌ای از راهبردهای دشمن در اندلسی کردن ایران را نشان می‌دهد؛ در این سند 24 راهبرد برای استحاله فرهنگی نوشته شده است‌. سردار...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از پژوهشگران موسیقی نواحی خراسان از درگذشت احمد خان نورزایی معروف به احمد خاصه، آوازخوان و دوتار نواز خراسانی در روز یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور به صورت رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید در جریان است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدید خواهد بود.

وب‌گاه الف

امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌های امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از بارش‌های سیل‌آسا و شدید در 14 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اعلام کرد روال صدور مجوز خانه‌مسافرها از ثبت‌محور به تأییدمحور تغییر کرده است. بر مبنای این مجوز شرایط ایمنی گردشگران، بهداشت و نرخ‌نامه و چارچوب فعالیت خانه‌مسافرها با نظارت انجام می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اشاره به تبعات ادامه فعالیت صنایع آب‌بر در مناطق مرکزی ایران، گفت: فرونشست زمین در اصفهان در حال ورود به این شهر است و می‌تواند جاده‌ها، تاسیسات انتقال آب و حتی اماکن تاریخی را با تهدید مواجه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی تاکید کرد: ادامه فعالیت صنایع آب‌بر در مناطق مرکزی ایران می‌تواند موجب ایجاد بحران شود.