دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از یکطرفه شدن جاده چالوس، ترافیک سنگین در محور هراز و بارش باران و برف در جاده‌های 11 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، گزنک و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار مشاهده شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف را خواهیم داشت که در استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری را خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش باران، برف و رعدوبرق طی امروز تا یکشنبه در برخی استان‌ها از جمله تهران از ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف را خواهیم داشت که در استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری را خواهند داشت. سازمان هواشناسی برای هفته پیش‌رو، اغلب نقاط کشور را بارانی پیش‌بینی کرد. در برخی مناطق شاهد بارش برف نیز خواهیم بود. سازمان هواشناسی امروز - جمعه - در سواحل دریای خزر شمال شرق، بخش‌هایی از شرق و مرکز کشور برخی نقاط استان‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش طول روز و تنظیم نبودن ساعت بیولوژیک بدن در فصل بهار موجب خواب آلودگی در این فصل می شود. مدیر مرکز خدمات تخصصی داخلی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل احساس خواب آلودگی در فصل بهار این است که در این فصل، سوخت و ساز بدن بیشتر و مصرف اکسیژن زیاد می‌شود و ذخیره اکسیژن مغز کاهش می‌یابد. دکتر راحله میری ضمن بیان این مطلب افزود: افزایش طول روز و تنظیم نبودن ساعت بیولوژیک بدن...

وب‌گاه فرارو

در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف را خواهیم داشت که در استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری را خواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هم اکنون افزایش بار ترافیکی در محور‌های شمالی کشور را شاهد هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیست و دومین روز از فروردین ماه 1403، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌های 16 استان خبر داده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز یکشنبه در کشور از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، برخی نقاط گردوخاک، در مناطق مستعد تگرگ، بارش برف در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

براساس آخرین آمار از وضعیت جاده‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

رییس پلیس راه کشور با اشاره به فوت 70 نفر در تصادفات تعطیلات عیدفطر از 21 فروردین تا امروز، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از صبح فردا در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه کشور با اشاره به فوت 70 نفر در تصادفات تعطیلات عیدفطر از 21 فروردین تا امروز، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از صبح فردا در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.