دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند 1402 تا روز گذشته که 33 روز خدمتگزاری را در بر می‌گیرد، 11 میلیون و 127 هزار و 735 نفر زائر به مشهد آمده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری امروز با موضوع اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفر‌های نوروزی، ضمن تشکر از تلاش‌های اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی اعلام‌کرد: طرح نوروزی عملیات بزرگی است که در طول این ایام صورت می‌گیرد و با توجه به رشد جمعیت شاهد رشد سفر‌ها هستیم و می‌توان گفت که هر چه حال مردم خوب باشد...

وب‌گاه فرارو

6 سرنشین دو خودرو سمند که پس از تعقیب و گریز با یک مرد جوان پژوسوار در جاده وی را به قتل رسانده بودند، پس از دستگیری منکر قتل شدند، اما با سندی مواجه شدند که دیگر به آن‌ها امکان انکار نمی‌داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

6 سرنشین دو خودرو سمند که پس از تعقیب و گریز با یک مرد جوان پژوسوار در جاده وی را به قتل رسانده بودند، پس از دستگیری منکر قتل شدند، اما با سندی مواجه شدند که دیگر به آنها امکان انکار نمی‌داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان که احتمال درگیری و نزاع خونین می داد با نصب دوربین روی پیراهنش راز قتل خود را فاش کرد. پسر جوان که احتمال درگیری و نزاع خونین می داد با نصب دوربین روی پیراهنش راز قتل خود را فاش کرد. به گزارش عرشه آنلاین، 6 سرنشین دو خودرو سمند که پس از تعقیب و گریز با یک مرد جوان پژوسوار در جاده وی را به قتل رسانده بودند، پس از دستگیری منکر قتل شدند، اما با سندی مواجه شدند که دیگر به آنها...

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در ایام نوروز 530 میلیون تردد جاده‌ای ثبت شده که 668 تصادف جاده‌ای منجر به فوت 828 هموطن در این بازه زمانی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به 102 هزار تصادف رانندگی در ایام نوروز امسال، گفت: تصادفات رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2.4درصد افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

وی گفت: 530 میلیون تردد در ایام نوروز ثبت شد؛ 6 درصد افزایش مصرف سوخت در این ایام داشتیم؛ عمده سفرهای نوروزی به مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در ایام نوروز 530 میلیون تردد جاده‌ای ثبت شده که 668 تصادف جاده‌ای منجر به فوت 828 هموطن در این بازه زمانی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تردد 530 میلیون وسیله نقلیه در بازه زمانی 24 اسفند تا 15 فروردین ماه ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش آمار کشته شدگان دریایی در تعطیلات نوروزی با این پرسش مواجهمان کرده که فدراسیون نجات غریق و غواصی دقیقا چه رسالتی را برعهده دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، حمید رحیمی و محمد نادری از جمله بازیگران نمایش «گالیله» هستند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سینماشهر اعلام کرد: تهران، خراسان رضوی و اصفهان سه استان پرفروش سینمای ایران و «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهرآفتاب» سه سینمای پرفروش در سال گذشته بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.