دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علم‌الهدی گفت: خانم بی‌حجاب و عزیزی که روسری از سر خود برمی‌دارد، باید بداند با دشمن خدا و دشمن کشور همکاری می‌کند. اگر متوجه نیست، من و شما باید او را متوجه کنیم. البته امروز نهی از منکر نباید منجر به درگیری شود، زیرا خواست دشمن نیز همین است‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه یک فتنه خارجی، خواهان حاکمیت بی‌حجابی در کشورمان هستند، گفت: مسئله بی‌حجابی ابراز می‌شود تا غیرت مردم را متزلزل کند و در این شرایط، همه مردم تکلیف دارند این مشکل را حل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارهای آماری از افزایش تورم ماهانه اقلام خوراکی در اسفند ماه 1402 در 30 استان کشور حکایت دارد. در این آمار کدام استانها حائز رتبه بیشترین وکمترین تورم ماهانه اقلام خوراکی و آشامیدنی شده اند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در راستای شفافیت فروش محصولات خود، هزار کیلوگرم از محصول زعفران را در سال جدید در بورس کالا عرضه می کند و قیمت پایه آن 84 میلیون تومان تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است که پس از پایان یک ماه امساک و سر بر آستان الهی ساییدن و عبادت میآید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ قاسم اکبری مقدم در یادداشتی ویژگی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را واکاوی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت در استان‌های آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و به‌تدریج در لرستان، همدان و شمال خوزستان رگبار باران رعدوبرق وزش باد شدید موقت و برخی نقاط گردوخاک روی می‌دهد. فردا چهارشنبه با گسترش و تشدید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده نوروز امسال با 530 میلیون تردد جاده‌ای و استفاده 18 میلیون و 63 هزار نفر از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای بدون هیچ سانحه پر خطر در حمل ونقل عمومی بسته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مراحل تصویب احداث 53 شهرک مسکونی طی شده یا در حال طی شدن است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش شدید باران و تگرگ و در ارتفاعات برف و همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای 23 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که 5 سد کشور در وضعیت خوبی قرار گرفته اند.