دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اعلام کرد: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال در محدوده تحت پوشش خودشان حداقل یک کارخانه ایجاد کنند که «آرد کامل» تولید می‌کند و تا پایان سال 1403 نیز این تعداد به سه کارخانه در محدوده هر دانشگاه علوم پزشکی افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم شهرهای مختلف خراسان رضوی از نقاط مرزی گرفته تا دیگر شهرستان‌ها در حمایت از اقدام مقتدرانه حمله سپاه به اسرائیل غاصب با راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و تجمع در مکان‌های مختلف و سردادن شعارهایی علیه این رژیم صهیونیستی، از تنبیه این رژیم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته های یک مقام مسوول، بارش های اخیر سبب پرشدگی تعدادی از سدها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیش‌رهاسازی منابع سدها، اطلاع‌رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در مدیریت بارندگی‌های اخیر و کاهش حداکثری خسارات سیلاب در کشور بدون تلفات انسانی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از بعدازظهر دوشنبه (27 فروردین) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد 10 شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح قرمز در پی بارش شدید باران در هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در دیدار عضو هیات مدیره بانک سپه با استاندار خراسان رضوی بر حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر پیش آگاهی و کنترل عوامل خسارت زا در سازمان حفظ نباتات کشور از کشاورزان خواست، تناوب در مصرف علف کش ها را رعایت و هر سال با نظر کارشناسان از علف کش های با نقطه اثر متفاوت استفاده کنند تا از بروز مقاومت جلوگیری شود.

خبرگزاری تسنیم

کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال 1403 معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیات عملکرد آموزشی فنی و حرفه ای در 1402 بیانگر این است که جمع کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال 1402از 387میلیون و 302هزار نفر - ساعت عبور کرد. بیشترین عملکرد به ترتیب مربوط به استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان‌غربی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: کشاورزان در روز‌های بارش از برداشت آب‌های زیرزمینی و چاه‌ها به منظور مدیریت و صرفه جویی انرژی آبی اجتناب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 168 نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران، گفت: در تصادفات هفته گذشته 1594 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات رشته‌کوه البرز...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 168 نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران، گفت: در تصادفات هفته گذشته 1594 نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امروز، روز خطرناکی برای نیمه شرقی کشور است، گفت: سامانه بارشی‌جدید فردا وارد کشور شده که باعث بارش‌های سنگین می‌شود.