سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین پلیس راه کشور از فوت 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی خبر داد و گفت: طی این مدت، 16 هزار و 583 نفر در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد، وضعیت جوی کشور برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی تیم ملی مچ اندازی آقایان و بانوان ایران از سوی کمیته فنی جهت شرکت در بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در جزیره کیش اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما و گردوخاک در برخی استان‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق طی امروز تا سه‌شنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و برای 7 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر...

وب‌گاه فرارو

در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز 10 فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری جمع بندی آمار ورود زائرین و اقدامات انجام شده در پیک اول سفر‌های نوروزی اظهار کرد: 7 میلیون و 810 هزار زائر وارد مشهد شده‌اند و بیشترین ورودی به ترتیب مربوط به وسیله نقلیه شخصی، جاده‌ای عمومی که اتوبوس‌ها، راه آهن و هوایی بوده است. معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد:...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع رسانی شده بود زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.

وب‌گاه عصر ایران

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تخفیف‌های 30 تا 40 درصدی که برای اقامت 10 روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر 15 درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی، این نگرانی برای مسافران پیش آمد که نکند از این گوشت استفاده کرده باشند. با تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی، این نگرانی برای مسافران پیش آمد که نکند از این گوشت استفاده کرده باشند. به گزارش عرشه آنلاین وبه نقل از قدس آنلاین، رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی نیز اظهار کرد: یک مورد گوشت از طرف یک قصاب به...