سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد «ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد «ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد که زاده همین مکان بود پس از حدود دو ماه از رسانه ای شدن حال بدش شب گذشته بر اثر بیماری تلف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اورژانس کشور: از ابتدای طرح نوروزی سلامت تاکنون 19 نفر از هموطنان جان خود را به دلیل غرق شدگی از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت که هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت که هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز 980 هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در مدت سفرهای نوروزی از 100 درصد تصادفات کل کشور 70 درصد در شهرها و 30 درصد در جاده‌ها رخ داده است گفت که506 فقره تصادف رخ داده و 617 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از کاهش 30 درصدی متوفیان تصادفات در ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور: 506 فقره تصادف رخ داده و 617 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در مدت سفرهای نوروزی از 100 درصد تصادفات کل کشور 70 درصد در شهرها و 30 درصد در جاده‌ها رخ داده است گفت که 506 فقره تصادف رخ داده و 617 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

جانشین پلیس راه کشور، گفت: متأسفانه از صبح روز 24 اسفند 1402 تا 8 صبح امروز، 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در اسفند 1402 در استان گلستان، کمیته فنی مچ اندازی اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش را در رده‌های سنی مختلف به شرح زیر اعلام کرد: نوجوانان 45 - محمد عثمان بصیرت (گلستان) 50- بهنام ترک (گلستان) 55- محمد صالحی (اصفهان) 60- رضا رجبی (خراسان رضوی) 65-...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در اسفند 1402 در استان گلستان، کمیته فنی مچ اندازی اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش را در رده‌های سنی مختلف به شرح زیر اعلام کرد: نوجوانان 45- فاطمه پرکم فارس 50- ارمیتا قادری نیا یزد 55- مریم محمودی چهار محال و بختیاری 70- پریسا قادرپور اذربایجان غربی 70+...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین پلیس راه کشور گفت: متأسفانه از صبح روز 24 اسفند 1402 تا 8 صبح امروز، 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین طی این مدت، 16 هزار و 583 نفر از عزیزان در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین پلیس راه کشور اعلام کرد از 24 اسفند تا امروز 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز - جمعه دهم فروردین - در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می دهد. روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای اغلب مناطق، امروز و طی دو روز آینده همراه با بارش باران، وزش باد شدید و کاهش دما پیش‌بینی کرد.