سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

در قانون حمایت از گزارشگران فساد از گزارشگران فساد اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی در مقابل تهدیدها حمایت قضایی و امنیتی می‌شود و پاداش‌هایی براساس میزان افشاگری به صورت پلکانی به گزارشگران داده می شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران،‌برف و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق تا روز چهارشنبه برای 17 استان طی امروز تا روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

روز‌های یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش باران و وزش باد شدید مهمان نواحی شمال غرب کشور خواهد بود.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان، مجلس و دولت موانع را بردارند تا مردم به عرصه تولید بیایند و از سرمایه، فداکاری، نبوغ، توان و استعدادشان در مسیر اقتصادی استفاده کنند، اگر مشارکت مردم در این عرصه باشد، موفق هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی نرخ بیکاری از ابتدای سال 97 تا پایان پاییز 1402 نشان می دهد که در 6 سال گذشته کدام استان ها بیشترین و کمترین نرخ بیکاری زنان را به خود اختصاص داده اند.

وب‌گاه ورزش سه

پس از کسب نتایج ضعیف خوشه طلایی در لیگ دسته اول و احتمال سقوط این تیم به رده پایین‌تر، حالا صحبت از تغییرات زودهنگام در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد «ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد «ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد که زاده همین مکان بود پس از حدود دو ماه از رسانه ای شدن حال بدش شب گذشته بر اثر بیماری تلف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»

وب‌گاه فرارو

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»

وب‌گاه فرارو

خبر حال نامساعد «ریشا» شیر نر و «ارس» پلنگ نر باغ وحش مشهد با آخرین روز اسفندماه سال 1402 همراه بود که در نهایت منجر به تلف شدن ریشا، این گونه ارزشمند حیات وحش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رئیس پلیس راه به ایلنا خبر داد: جانشین رئیس پلیس راه از کاهش بار ترافیکی جاده‌های کشور طی امروز نسبت به روزهای گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس یعنی 24 اسفند 1402 تا ساعت 8 صبح امروز یعنی 10 فروردین 1403، 617 نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعیه مشترک ادارات کل حفاظت محیط زیست و دامپزشکی خراسان رضوی خبر از تلف شدن ریشا شیر نر باغ وحش مشهد دارد که زاده همین مکان بود و پس از حدود 2 ماه از رسانه‌ای شدن حال وخیمش، شب گذشته تلف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعیه مشترک ادارات کل حفاظت محیط زیست و دامپزشکی خراسان رضوی خبر از تلف شدن ریشا شیر نر باغ وحش مشهد دارد که زاده همین مکان بود و پس از حدود 2 ماه از رسانه‌ای شدن حال وخیمش، شب گذشته تلف شد.