دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه‌شنبه در شمال استان‌های هرمزگان، فارس، خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا بخش‌هایی از جنوب غرب کشور، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، با رگبار باران و رعد و برق همراه است.

وب‌گاه فرارو

در مجموع تا امروز آخرین جمع‌بندی حکایت از ورود بیش از 420 میلیون تردد در سطح محور مواصلاتی کشور دارد که بیشترین حضور مسافران مربوط به 3 استان گیلان، مازندران و خراسان رضوی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا بخش‌هایی از جنوب غرب کشور، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، با رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

روز‌های یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه 15 فروردین ابرناکی و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در کرمان، فارس، غرب و شمال هرمزگان و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: متاسفانه تا به امروز 664 نفر در تصادفات رانندگی نوروز جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعدوبرق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی نیک‌فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 139 هزار و 521 خانوار یعنی حدود 925 هزار و 727 نفر در مراکز اقامتی 32 استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: 76 هزار و 697 اتاق فعال است و 13 هزار و 607 مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند. وی با بیان اینکه استان فارس با 178 هزار و 13 نفر روز پذیرش، بیشترین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشترین حجم مسافران نوروزی مربوط به 3 استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان‌های خراسان رضوی، گیلان، مازندران، اصفهان و فارس از استان‌های پرتردد کشور بودند اما بیشترین حجم مسافر مربوط به 3 استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی بوده است.

وب‌گاه الف

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از جان‌باختن 664 نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی خبرداد.

وب‌گاه الف

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از یک میلیون تن مواد غذایی فاسد خبر داد که در بازه زمانی 15 اسفند تا 10 فروردین در بازرسی های میدانی کشف شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: براساس آخرین آمارها، نزدیک به 890 هزار خودرو همچنان به تهران بازنگشته‌اند که انتظار داریم در روزهای آتی این برگشت انجام شود.