جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است، گفت: هر مداخله ای داشته باشیم حتما اول با مردم گفتگو می کنیم.

خبرگزاری مهر

مشهد - رئیس جمهور گفت: هر مداخله‌ای که می‌خواهیم کنیم باید حتماً اقشار آسیب پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ‌های توسعه له شوند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: با حضور در مشهد درصدد تجدید پیمان با راه ولایت و امام هشتم هستیم تا بگوییم این راه را گم نخواهیم کرد و همواره در مسیر خدمت‌رسانی خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

مشهد - رییس جمهور با فعالان اقتصادی خراسان رضوی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد - «مسعود پزشکیان» رییس جمهور اسلامی ایران در نخستین سفر استانی خود از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد مقدس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در نخستین سفر خود، به منظور شرکت در اجتماع عزاداران رضوی و نیز دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی، ساعاتی پیش وارد مشهدالرضا (ع) شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403 وارد فرودگاه مشهد شد. او با استقبال استاندار خراسان رضوی در اولین سفرش در مقام ریاست جمهوری کار خود را آغاز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 280 پرواز فوق‌العاده به مشهد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در مسیر نیشابور به مشهد و در میان زائرانی که برای حضور در مراسم شهادت امام هشتم شیعیان عازم حرم مطهر ایشان هستند، حضور یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در مسیر نیشابور به مشهد و در میان زائرانی که برای حضور در مراسم شهادت امام هشتم شیعیان عازم حرم مطهر ایشان هستند، حضور یافت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در نخستین سفر خود، به منظور شرکت در اجتماع عزاداران رضوی و نیز دیدار با فعالان اقتصادی خراسان رضوی، دقایقی پیش وارد مشهدالرضا (ع) شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هفته قبل ماموران کلانتری قاسم آباد مشهد به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد 2 زن جوان تبعه افغانستان در زمینه دندان پزشکی فعالیت می کنند اما هیچ گونه مجوز و یا پروانه راه اندازی مطب ندارند.

وب‌گاه الف

«مسعود پزشکیان» رییس جمهور اسلامی ایران صبح امروز، سه شنبه در نخستین سفر استانی خود از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد وارد مشهد مقدس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با دستگیری 2 خواهر 30 و27 ساله که در ساختمان پزشکان بولوار شهید فلاحی به فعالیت در امور دندان پزشکی مشغول بودند، راز وحشتناک دندان پزشکی با مدرک دیپلم لو رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزبانی استقلال و پرسپولیس در آسیا به معضل شماره یک این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جزییات تعطیلی رسمی 4 روزه در شهریور 1403 را در این گزارش بخوانید.