جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین رایگان اختصاص می‌دهد؛ براساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی به 84 هزار متقاضی این طرح، زمین واگذار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی وزارت کشور گفت که تعطیلی احتمالی سه‌شنبه فقط مربوط به خراسان رضوی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه بانک در مشهد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه بانک در مشهد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بانک در مشهد سرقت مسلحانه ترسناکی را تجربه کرد. یک بانک در مشهد سرقت مسلحانه ترسناکی را تجربه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرتیپ دوم احمد نگهبان اظهار کرد: ساعت 12:25 دقیقه ظهر امروز جوانی که سر و صورت خود را پوشانده بود، وارد بانکی در خیابان سناباد مشهد شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی وزارت کشور اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده تعطیلی نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور از روند اجرای طرح انسداد مرزهای استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وب‌گاه فرارو

«ساعت 12:25 دقیقه ظهر امروز جوانی که سر و صورت خود را پوشانده بود، وارد بانکی در خیابان سناباد مشهد شد. این فرد با تهدید اسلحه کمری 400میلیون ریال سرقت کرد و با موتور سیکلت از صحنه گریخت.»

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقی با تهدید اسلحه کمری 400 میلیون ریال را از یک بانکی در مشهد سرقت کرد که عملیات ویژه برای دستگیری سارق آغاز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی محدودیت و ممنوعیت‌های اعلام شده برای 5 روز پایانی دهه آخر صفر را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، غلام‌رضا نوری صبح امروز پنجشنبه هشتم شهریور ماه و در آخرین روز هفته دولت، نخستین سفر استانی خود به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های کشاورزی و دیدار با تشکل‌ها و بهره‌برداران را از خراسان رضوی آغاز کرد. غلام‌رضا نوری چندی پیش با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جهادکشاورزی برگزیده...

وب‌گاه تابناک

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سارقی با تهدید اسلحه کمری 400 میلیون ریال را از یک بانکی در مشهد سرقت کرد که عملیات ویژه برای دستگیری سارق آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. دولت در راستای قانون جوانی جمعیت مقرر کرده به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن‌ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده، زمین رایگان واگذار کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3...

وب‌گاه خبر آنلاین

اردبیل رکودار چندقلوزایی در 5 ماهه 1403 شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهادکشاورزی در نخستین سفر استانی وارد خراسان رضوی شد، افتتاح طرح‌های کشاورزی و بازدید از پروژه‌های شهرستانی از جمله برنامه‌های وی در این سفر است.