جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: وقتی دولت می‌شود دولت وفاق ملی که مجری احکام قرآن باشد و در مقام براندازی گناه که مقابله با قرآن است قرار بگیرد، بدون تبعیت از ولایت فقیه و بدون توجه به احکام الهی در یک دولت، وفاق ملی قابل تحقق نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظر قطعی وزیر کشور در مورد تعطیلی سه شنبه آینده اعلام ش مدیر روابط عمومی وزارت کشور اعلام کرد که سه شنبه 13 شهریور استان خراسان رضوی تعطیل است

وب‌گاه الف

معاون سازمان راهداری گفت: با افزایش سفرها به سمت مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر، پیش‌بینی می‌شود میانگین تردد بین استانی به روزانه حدود 3.2 میلیون برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایام پایانی ماه صفر در محورهای منتهی به مشهد الرضا (ع) شور و غوغایی خاص برپا شده است و خیل عظیمی از مردم در مسیر عشق قدم نهاده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان راهداری گفت: با افزایش سفرها به سمت مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر پیش‌بینی می‌شود میانگین تردد بین استانی به روزانه حدود 3.2 میلیون برسد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت که این اداره کل اکنون خدمات شایسته‌تری به فوتبال این استان ارائه می‌کند، اما هیئت فوتبال خراسان رضوی را رها کرده است.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: خدمات هلال‌احمر استان به زائران افغانستانی در مرز دوغارون ویژه دهه پایانی صفر از سه هزار 500 نفر عبور کرد و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت با اعلام وصول 426 نمایشنامه برای شرکت در بخش مسابقه صحنه ای، تاریخ اعلام نتایج آثار نهایی راه یافته به این بخش را مشخص کرد. در اطلاعیه منتشر شده از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت آمده است: نظر به استقبال کم نظیرهنرمندان گرانقدرعرصه نمایش برای حضور در بخش مسابقه‌ی صحنه‌ای...

وب‌گاه فرارو

در جهان دو گونه یوزپلنگ وجود دارد؛ یک گونه آسیایی و دیگری گونه آفریقایی است؛ گونه آفریقایی یوزپلنگ در شمال این قاره پهناور منقرض شده و حضور آن در حال حاضر فقط محدود به جنوب این قاره شده است.

وب‌گاه گسترش

دولت تلاش کرده است با اجرای قانون جوانی و جمعیت، شرایطی را فراهم آورد تا بسیاری از خانواده‌ها بتوانند صاحب زمین و در کنار آن، مسکن نیز شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی وزارت کشور گفت که تعطیلی احتمالی سه‌شنبه فقط مربوط به خراسان رضوی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرد که همزمان با دهه پایانی ماه صفر بین سه تا 3.5 میلیون نفر زائر به مشهد مقدس سفر کنند.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور، گفت: درباره تعطیلی روز سه‌شنبه آینده در استان خراسان رضوی موضوع بررسی و و نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه الف

دولت در راستای طرح جوانی و جمعیت به خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر زمین رایگان اختصاص می‌دهد؛ براساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی به 84 هزار متقاضی این طرح، زمین واگذار شده است.

وب‌گاه گسترش

اگر چه شایعه در خصوص تعطیلی 13 شهریور زیاد مطرح شده بود اما در نهایت مدیر روابط عمومی وزارت کشور اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده تعطیلی نخواهیم داشت. تعطیلی احتمالی فقط برای استان خراسان رضوی خواهد بود.