جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور درباره پیش‌بینی خوشبینانه و بدبینانه جمعیت ایران تا سال 1403 گفت: در بدبینانه‌ترین سناریو یعنی کاهش میزان باروری کل تا 1.3 فرزند، جمعیت در حدود 90 میلیون و 220 هزار نفر و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، یعنی افزایش میزان باروری کل تا 2.5 فرزند، جمعیت در حدود 102 میلیون و 189 هزار نفر پیش‌بینی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

در ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام، شبکه‌های سیما، برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با این ایام تدارک دیده و پخش می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش رو را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور گفت: شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی را برای تعطیلات هفته جاری از یکشنبه 11 شهریور تا شنبه 17 شهریور اعلام کرد. تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 11 شهریور تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 شهریور از محور‌های کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است همچنین تردد انواع...

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی را برای تعطیلات هفته جاری از یکشنبه 11 شهریور تا شنبه 17 شهریور اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی یکشنبه 11 شهریور تا شنبه 17 شهریور 1403 را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور ضمن تحلیل وضعیت میزان موالید و نرخ باروری در کشور طی سنوات گذشته، گفت: «شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته که یکی از علل آن، اجرای مشوق‌های متعدد درنظر گرفته شده است، با وجود این، اما در سال‌های 1401 و 1402 نرخ باروری در حدود 1.6 تثبیت شده و تمام استان‌ها کاهش میزان باروری...

وب‌گاه گسترش

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به علت بین التعطیلی سه شنبه و همزمانی آن با 28 صفر احتمال تعطیلی است روز وجود دارد. مدیر روابط عمومی وزارت کشور در مورد این شایعه اظهار نظر کرد و گفت که تعطیلی عمومی نداریم؛ و این احتمال تعطیلی فقط برای خراسان رضوی است.

وب‌گاه فرارو

سال گذشته تعداد 20 زایمان چهارقلو در نقاط مختلف کشور وجود داشته است که استان اصفهان با 6 زایمان در صدر داشتن چهارقلوها قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهران در رتبه نخست چندقلوزایی قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهرستانی‌ها برترین‌های کنکور را از تهرانی‌ها می‌گیرند؟

وب‌گاه تابناک

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده سرقت مسلحانه از بانک در مشهد در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: وقتی دولت می‌شود دولت وفاق ملی که مجری احکام قرآن باشد و در مقام براندازی گناه که مقابله با قرآن است قرار بگیرد، بدون تبعیت از ولایت فقیه و بدون توجه به احکام الهی در یک دولت، وفاق ملی قابل تحقق نیست.