جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

اخیراً بازار مسکن ایران با یک چالش جدید روبه‌رو شده است که منجر به افزایش ناپایداری در این صنعت و اختلال در تعادل عرضه و تقاضا شده است، و این چالش افزایش حضور خریداران خارجی در این حوزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی کشور افزود: طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود؛ اما امروز در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد. وی ادامه داد: در 5 روز آینده وزش باد در برخی نقاط نیمه شرقی کشور شدید خواهد شد که می‌تواند منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 5 روز آینده وزش باد در برخی نقاط نیمه شرقی کشور شدید خواهد شد که می‌تواند منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی کشور گفت: طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود؛ اما امروز در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی وزش باد شدید در 6 استان طی 3 روز آینده خبر داد و گفت: در این راستا هشدار هواشناسی سطح زرد نیز صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر با اتوبوس به خراسان رضوی یک تجربه ممتاز است. خراسان استانی در شمال‌شرق کشور است که علاوه بر پایتخت معنوی ایران، دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی دیگری نیز هست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کرایه بلیت اتوبوس مشهد در ایام خاص دهه پایانی صفر با مصوبه شورای تأمین استان و دستور استاندار خراسان رضوی، 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کرایه بلیت اتوبوس مشهد در ایام خاص دهه پایانی صفر با مصوبه شورای تأمین استان و دستور استاندار خراسان رضوی، 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نامه افرادی همچون عبدی به سیدمحمد خاتمی را باید در چارچوب نمادی از شورش علیه انقیاد موجود در جبهه اصلاحات دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کرایه بلیت اتوبوس مشهد در ایام خاص دهه پایانی صفر با مصوبه شورای تامین استان و دستور استاندار خراسان رضوی، 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

خبرگزاری مهر

اسامی برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های غیرآوایی سی و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور منتشر شد.