جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

طبق آمار اطلاعات مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با وجود میانگین دمای هوا در تمام 31 استان کشور طی 7 روز اخیر بین یک تا سه درجه گرم‌تر از نرمال بوده اما رکورد دمایی جدیدی ثبت نشده است.

وب‌گاه فرارو

مطابق اطلاعات مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی دمای هوا در 31 استان کشور طی 7 روز اخیر بین یک تا سه درجه گرم‌تر از نرمال بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق اطلاعات مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی دمای هوا در 31 استان کشور طی 7 روز اخیر بین یک تا سه درجه گرم‌تر از نرمال بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرکس مصری بار دیگر در بردسکن خراسان رضوی دیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارهای وزارت کشور حکایت از آن دارد که بیشترین آراء باطله در پایتخت به صندوق ها انداخته شده است.

خبرگزاری مهر

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه‌های کشور (موسوم به طرح کاداستر) در هفت استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود. این وضعیت فردا دوشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از فرصت 2 هفته‌ای برای جبران عقب ماندگی در حوزه حدنگاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور از امروز تا آخر هفته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان خراسان رضوی به عنوان زادگاه رئیس جمهور فقید رکورددار بیشترین نام‌گذاری به نام شهید ابراهیم رئیسی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 11 و 12 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در 12 استان طی امروز و فردا از احتمال سیلاب و خسارت به کشاورزان خبر داد.