جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 2 روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان فراهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار کارشناسان محیط‌زیستی به وقوع پیوست؛ سیل این‌بار خراسان رضوی و خراسان شمالی را در تابستان غافلگیر کرد. بر اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون حدود 1795 نفر در این سیل آسیب‌دیده و مصدوم شده‌اند که در میان آنها بیش از 120 گردشگر هم به چشم می‌خورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های خبرنگار اقتصادنیوز از استان هایی که امکانی را به نام شهدای خدمت نامگذاری کرده اند، حاکی از آن است که استان های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان بیشترین نامگذاری اماکن و فضاها را به نام شهدای خدمت ثبت کرده اند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از ساعاتی پس از رسمی شدن اخبار شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، تاکنون 27 استان کشور نسبت به نام‌گذاری برخی معابر و اماکن به نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید اقدام کردند که در این گزارش به جزئیات و عناوین این نام‌گذاری‌ها اشاره می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه جویی بهره‌مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه‌جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیمایش طرح ملی پژوهشی «سنجش سبک زندگی ایرانیان» در 31 استان و در قالب بیش از 16 هزار پرسشنامه صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به این که 34 درصد مشترکان خانگی از ابتدای خرداد با کاهش مصرف برق خود، از پاداش صرفه جویی بهره مند شدند، گفت: در همین مدت قبض برق 11 درصد مشترکان نیز رایگان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود: براساس آخرین گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی (سیفا) تا ساعت 7 صبح امروز شنبه 23 تیر ماه، هفت میلیون و 240 هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش 127 هزار میلیارد تومان خرید تضمینی شده است. سهراب سهرابی اظهارداشت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از تشدید بارش در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.