یک‌شنبه 18 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور که صبح سه‌شنبه 13 شهریور 1403 به مشهد سفر کرده بود پس از شرکت در چند مراسم عزاداری و دیدار با فعالان ساسی و اقتصادی و تولیت آستان قدس رضوی به تهران بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال و پرسپولیس باید در قلعه حسن خان بازی کنند و کریستیانو رونالدو را آنجا ببرند؟

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور که از روز گذشته در نخستین سفر خود به خراسان رضوی رفته بود، ساعتی پیش به تهران بازگشت.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور پس از سفری دو روزه به خراسان رضوی بعدازظهر امروز به تهران بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور که از روز گذشته - 13 شهریورماه - در نخستین سفر استانی خود به خراسان رضوی رفته بود، ساعتی پیش به تهران بازگشت.

خبرگزاری مهر

س پلیس ترافیک شهری: شاهد حجم بالای تردد زائرین پیاده در فاصله 10 الی 15 کیلومتری حرم امام رضا هستیم که انتظار می‌رود رانندگان عزیز احتیاط بیشتر در ترددها داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استانداری خراسان رضوی از تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌های خراسان رضوی از روز شنبه 17 شهریور 1403 خبر داد که به روال سابق باز خواهد گشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس ابلاغ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور، ساعت کاری ادارات و بانک‌های خراسان رضوی از روز شنبه 17 شهریور 1403 به روال سابق باز خواهد گشت.

وب‌گاه گسترش

تاکنون 11 میلیون و 867 هزار تُن گندم از کشاورزان 31 استان کشور خریداری شده که با افزایش یک میلیون و 615 هزار تن نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشدی بیش از 16 درصد برخوردار بوده است. ضمن اینکه 47.5 درصد از مجموع گندم‌ها از کشاورزان پنج استان خوزستان، کردستان، گلستان، فارس و کرمانشاه تحویل گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر مزار شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی حضور پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور از موکب حضرت نجمه خاتون مشهدالرضا که در محل مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) پذیرای زنان و دختران بود، بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده قدیم نیشابور مسیر ملک آباد - مشهد که برای زائران پیاده در دهه پایانی صفر اختصاص یافته بود، از ساعت 14 امروز (چهاردهم شهریور) یک طرفه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلانشهر مشهد امروز، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) با حضور خیل عظیم عزاداران، غرق در عزا و ماتم است.

خبرگزاری مهر

مجری طرح گندم و برنج وزارت جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به مرز 12 میلیون تن نزدیک می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خطاب به عراقچی گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد، خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد.