یک‌شنبه 18 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: هیچ گزندی به کادر فنی تیم ملی وارد نمی‌شود و فدراسیون فوتبال احساسی تصمیم نمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: برای میزبانی تیم ملی ایران در مشهد اقدام ویژه‌ای شد اما برگزاری بازی در این ورزشگاه میسر نشد.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: برای میزبانی تیم ملی ایران در مشهد اقدام ویژه ای شد اما میسر نشد!

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم در سال 1402 به منظور تشویق فرزندآوری، طرحی را برای ارائه زمین رایگان یا واحد مسکونی به خانواده‌هایی که چهار فرزند یا بیشتر و زیر 20 سال دارند، معرفی کرد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا این طرح توانسته است مشکلات اساسی مسکن را برای این خانواده‌ها برطرف کند؟

وب‌گاه ورزش سه

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام کرد شهر مشهد آماده میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند 10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین؛ 10 عضو یک باند بزرگ مسلح زورگیری و کیف قاپی که با هواپیما وارد مشهد می‌شدند و در هسته مرکزی شهر سرقت می‌کردند، در حالی...

خبرگزاری مهر

زاهدان - وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان از روند اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به این استان بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه سبزوار گفت: پزشک فوق‌تخصص گوارش کودکان یک دسته‌کلید را از معده یک کودک 6 ساله سبزواری خارج کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف محموله مواد مخدر شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور برای افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد شیراز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 ه‌. ق امروز منتشر شد که به شرح زیر است: الف - مشخصات نجومی هلال در شامگاه سه‌شنبه 13 شهریور 1403 (29 صفر 1446) زمان مقارنه ماه و خورشید: ساعت 3 و 9 دقیقه روز سه شنبه 13 شهریور 1403 زمان غروب خورشید: ساعت 18:29 زمان غروب ماه: ساعت 18:47 ارتفاع...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: مسن ترین زائر پیاده امسال دهه پایانی ماه صفر، پیرمردی 85 ساله از شهرستان مراغه و کوچک‌ترین زائر، طفلی یک ساله از سبزوار به همراه پدر و مادرش بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 ه‌. ق را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گزارش استهلال ماه ربیع الاول 1446 هجری قمری را منتشر کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (علیه‌السلام) گفت: مسن ترین زائر پیاده امسال دهه پایانی ماه صفر، پیرمردی 85 ساله از شهرستان مراغه و کوچک‌ترین زائر، طفلی یک ساله از سبزوار به همراه پدر و مادرش بودند.