پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع‌زیستی از زیستگاه یوزپلنگ آسیایی در مجموعه حفاظت شده توران بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از صدرنشینی دو تیم بانک شهر و سایپا در دو گروه رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته دوم، درحالیکه همچنان اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال در جریان است و تیم‌ها اجازه استفاده از ملی‌پوشان خود را ندارند، هفته سوم لیگ برتر کشتی نیز بدون حضور آنها قرار است طی سه روز 11 تا 13 مهر در شهر‌های کرج، بابل، تهران و بجنورد برگزار شود. پانلای مصطفی حسین‌خانی...

خبرگزاری تسنیم

مهم‌ترین مسابقه هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد باتوجه به شرایط تیم‌ها، روز جمعه هفته جاری در بجنورد بین دو تیم بانک شهر و صنایع غذایی معینی‌پور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اردوی ارزیابی و آموزشی استعدادیابی پسران بدمینتون در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نان‌دزدی بیشتر شده؟ «آنطور که شما فکر می‌کنید نیست، یعنی مثلاً کسی کمین کرده باشد و نان ببرد. بیشتر به بهانه نیاوردن کارت بانک از ما دزدی می‌کنند. یا گاهی هم 12 نان برمی‌دارند، پول 10 تا را می‌دهند. ولی به‌هرحال دزدی هم هست.» روز نامه هم میهن نوشت: نان‌دزدی بیشتر شده؟ «آنطور که شما فکر می‌کنید نیست، یعنی مثلاً کسی کمین کرده باشد و نان ببرد. بیشتر به بهانه نیاوردن کارت بانک از ما دزدی...

وب‌گاه فرارو

محمدباقر تاج‌الدین، جامعه‌شناس، می‌گوید: «این مسئله را در جامعه خودمان شاهدیم، البته مسئله دیگر اینکه وضعیت طبقه متوسط هم به‌تدریج از نظر اقتصادی و اجتماعی سقوط می‌کند. کارمند، معلم، نویسنده، پژوهشگر و حتی پزشکانی که حقوق معمولی دارند، در این پروسه، بخش زیادی از آن‌ها به زیرخط فقر می‌روند؛ یعنی از وضعیت قبلی خود خارج می‌شوند و به سمت طبقه پایین می‌روند و دچار این معضل می‌شوند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری دولت چهاردهم در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به خوبی توانست مواضع جمهوری اسلامی ایران بیان و دفاع کند و سیاست صلح طلبی ملت ایران را فریاد زد.

خبرگزاری مهر

صندوق ملی مسکن گفت: توزیع 90 هزار تن فولاد برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی در 8 استان آغاز شد که برای خرید این میزان فولاد، 20 هزار میلیارد ریال از منابع این صندوق و بورس تامین مالی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای 6 استان هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی صادر کرد و از احتمال طغیان ردوخانه‌ها، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جزییات آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال 1403 منتشر شد. کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران متشکل از کانون وکلای دادگستری مرکز (استان‌های تهران و سیستان و بلوچستان)، آذربایجان شرقی، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، گیلان، قزوین، خوزستان،...