پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه‌های بارشی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه‌های بارشی هشدار داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه‌های بارشی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا، اهواز و بوشهر با 37 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و اردبیل با 18 درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز (پنجشنبه) تا شنبه در استان های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز و روزهای جمعه و شنبه علاوه بر این مناطق در شمال خراسان رضوی بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

خبرگزاری مهر

دکتر سید احمد هاشمی با حکم دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ماه گذشته نرخ تورم سالیانه کل کشور در گروه خوراکی 29.1 درصد و تورم گروه غیر خوراکی 36.9 درصد بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود موج بارش‌های پاییزی پی در پی به کشور از روز یکشنبه (15 مهر) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در تاریخ بیستم هر ماه پرداخت می‌شود. همچنین، یارانه نقدی و معیشتی برای خانوارهای دهک‌های یک تا سه به مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر در تاریخ بیست و پنجم هر ماه و برای سایر خانوارهای مشمول به مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر در همین تاریخ واریز می‌گردد. علاوه بر این، یارانه دارو، هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای مکرر زرد رنگ، از وقوع رگبار باران و رعد و برق، بارش برف و تگرگ، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و طوفانی شدن سواحل و دریا در مناطق مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی پلیس گزارش مبسوطی از عملکرد انتظامی در نیمه نخست سال ارائه و به تشریح دستاوردهای مهم انتظامی طی این مدت پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح تامین امنیت غذایی کودکان با همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می شود و در آن در هر مرحله به ازای هر کودک مبتلا به سوء تغذیه در دهک یک تا پنج درآمدی 11 میلیون ریال و در دهک 6 و هفت درآمدی 6 میلیون و 600 هزار ریال به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در تاریخ بیستم هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های...