پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال 1403 آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی برای 6 استان هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی صادر کرد و از احتمال طغیان ردوخانه‌ها، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای امروز - پنج‌شنبه 5 مهر - در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در تهران، البرز و سمنان بارندگی، رعد و برق وزش باد شدید موقت پیش‌بینی کرده است. همچنین در روز جمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، برخی نقاط استان‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا روز شنبه به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر در دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، شمال شرق، مناطقی در مرکز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (جمعه، 6 مهر) با عبور موج دیگری از شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده در شمال غرب و استان‌های زنجان، قزوین و البرز نیز آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه در سی‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز پنجشنبه در سفری رسمی و در صدر هیات عالی قضایی از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه (6 مهر) با ورود دو موج بارشی جدید در شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سمنان - سی و چهارمین سفر استانی حجت الاسلام اژه‌ای رییس قوه قضاییه استان سمنان خواهد بود این سفر فردا انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، پنج‌شنبه پنجم مهر در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان سمنان سفر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از ورود موج جدید بارشی به ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پرونده تکمیل پروژه های نیمه‌کاره در حوزه ورزش، اتفاقی بود که از دولت سیزدهم با جدیت بیشتری دنبال شد و در این دوره هم با حضور احمد دنیامالی و تخصص وی در مسائل سخت‌افزاری و زیرساختی، با اهمیت بیشتری دنبال شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوربخش داداشی اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: این پدیده جوی از اواخر وقت چهارشنبه آغاز شده و تا عصر پنج شنبه 5 مهر ادامه خواهد داشت.