پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 12 استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع باران شدید و رعد و برق و کاهش محسوس دمای هوا در در برخی استان‌های کشور خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع باران شدید و رعد و برق و کاهش محسوس دمای هوا در در برخی استان‌های کشور خبر داد. سازمان هواشناسی به شهروندان توصیه کرد که این هفته با لباس های نسبتا...

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (سه شنبه) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وب‌گاه گسترش

از مجموع 31 استان کشور، تنها 7 استان توانسته‌اند مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود را برگزار کنند. با توجه به اینکه مهلت قانونی برگزاری این مجامع به پایان رسیده است، ضروری است شورای عالی بورس نسبت به اتخاذ تصمیم و تمدید این مهلت اقدام نماید.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 4 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 44 و 42 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز سوم مهر در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین، برای فردا چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و کاهش دما برای شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است. وی افزود: روز...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های جنوبی کشور از فعالیت سامانه بارشی در 3 استان و خنک‌تر شدن هوا در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

از 31 استان کشور، تنها 7 استان موفق به برگزاری مجامع شرکتهای سرمایه‌گذاری خود شده‌اند که با توجه به پایان مهلت قانونی برگزاری مجامع این شرکتها، لازم است شورای عالی بورس اقدام به تصمیم‌گیری و تمدید این زمان کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (3 مهر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرق، اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. وی ادامه داد: چهارشنبه (4 مهر) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران،...

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - امروز (سه شنبه) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجشنبه (5 مهر) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

مشکلات و پروژه‌های ورزشی دوازده استان در نشست وبیناری با حضور احمد دنیا مالی وزیر ورزش مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز (سه شنبه) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز (سه شنبه) در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: سرویس دانش‌آموزان استثنایی رایگان شد.