شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه ورزش سه

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از 12 غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از 12 غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

خبرگزاری تسنیم

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از 12 غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی تا سه‌شنبه آینده در برخی مناطق کشور خبر داد و برای 5 استان هشدار بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام خبر رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی ایران نسبت به وقوع سیلاب در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به 10 محور رسید.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. او از کوچ نشینان هم خواست که از امروز (دوشنبه) تا اواخر چهارشنبه و پنج شنبه کوچ خود را متوقف کنند. یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است. : برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. به گزارش عرشه آنلاین، بسیاری از معلمان...

وب‌گاه گسترش

پاک مهر گفت: حقوق یک پرستار در کشور ما ماهانه حدود 12 الی 15 میلیون تومان است و این در حالی است که حقوق پرستار در یکی از کشورهای همسایه ما ماهانه بیش از 100 میلیون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با حضورعلی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان رادیو، برنامه سازان، اهالی رادیو و اصحاب رسانه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای معاونت صدا با معرفی برگزیدگان در بخش‌های برنامه‌های مستمر، مستند‌های مستمر، مشاغل عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت، همزمان با سالروز رادیو برگزار شد. علی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خردادماه 1403 اعلام شد. اخبار روزاخبار اجتماعی