شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به احتمال رخداد صاعقه، وقوع پدیده مه و محدودیت دید به ویژه در گردنه‌های کوهستانی استان نیز اشاره کرد و افزود: به رانندگان و مردم عزیزی که قصد سفر و تردد از مسیرهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت جانب احتیاط، از تجهیز و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت در استان‌های آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و به‌تدریج در لرستان، همدان و شمال خوزستان رگبار باران رعدوبرق وزش باد شدید موقت و برخی نقاط گردوخاک روی می‌دهد. فردا چهارشنبه با گسترش و تشدید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرایط برای پاسخ پشیمان‌کننده به صهیونیست‌ها مهیاست و نباید فریب غربگرایان در کشور را خورد. فقط کمی صبر باید کرد!

وب‌گاه خبر آنلاین

سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال گذشته، بازرسی از آزمایشگاه‌های همکار تایید صلاحیت شده اداره کل با توجه به ماهیت آزمایشگاه همکار توسط کارشناسان تخصصی آزمایشگاه، کارشناسان اداره تایید صلاحیت و همچنین کارشناسان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در مراحل مختلف به صورت جداگانه انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش شدید باران و تگرگ و در ارتفاعات برف و همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان مسابقات بین‌المللی کوراش اسفراین را از نزدیک مشاهده خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه امروز شورای عالی بورس، «مجید عشقی» به اتفاق آرا و با تایید وزیر امور اقتصاد و دارایی در سمت خود ابقا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای 23 استان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین را از نزدیک نظاره خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بین‌المللی کوراش جام پهلوان پوریای، ولی از 23 فروردین ماه به مدت دو روز در گود «زینل خان» اسفراین با حضور رسمی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود. در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان و ایران با هم به رقابت...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بورس گفت: تا پایان مهر 1402 بیش از 61 میلیون کد سهامداری صادر شده و اکنون از این تعداد حدود 41 میلیون سهامدار در بازار فعال هستند.